در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس که شب گذشته برگزار شد مقرر گردید علی پروین و نژاد فلاح برای بازگشت کریمی به پرسپولیس با وی صحبت کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که از ساعت 18 یکشنبه 21 آبان ماه در ساختمان این باشگاه برگزار شد تمامی اعضا حضور داشتند و در مورد مسائلی مختلفی با هم به بحث و گفتگو پرداختند.



در این جلسه که سه ساعت و نیم به طول انجامید یکی از بحث های مطرح شده در خصوص بازگشت علی کریمی به تیم فوتبال پرسپولیس بود که طی آن مقرر گردید علی پروین و نژادفلاح دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس برای بازگشت کریمی با وی صحبت کنند.

همچنین در این جلسه بودجه فصل آینده باشگاه پرسپولیس به تصویب رسید و در مورد آکادمي فوتبال پرسپوليس و تيم هاي پايه، نحوه به کار گيري بازيکنان تيم هاي پايه در تيم بزرگسالان تصميم گيري شد.

پس از پايان جلسه فدا حسين مالکي رئيس هيئت مديره پرسپوليس در خصوص آن گفت: در جلسه تصميمات مهمي در مورد تيم هاي پايه پرسپوليس گرفته شد و برنامه هايي براي آينده تيم به تصويب رسيد.



وي در ادامه گفت: قرار شد در جلسه آينده هيئت مديره شوراي آکادمي و کميته فني تيم نيز حضور داشته باشند و براي برنامه هاي آينده پرسپوليس به ويژه تيم هاي پايه تا سال 1396 تصميم گيري شود.

مالکي همچنين تصريح کرد: در اين جلسه مقرر شد علي پروين و نژاد فلاح زمينه را براي بازگشت علي کريمي به تيم پرسپوليس فراهم کنند.

مهدي تاج يکي از اعضاي هيئت مديره پرسپوليس نيز در پايان جلسه هيئت مديره گفت: در اين جلسه تصميمات مهمي در خصوص تيم هاي پايه پرسپوليس گرفته شد، و مقرر شد تا سال 1396 اين تصميمات اجرايي شود.

وي در ادامه گفت: ما براي آکادمي فوتبال پرسپوليس 13 پله تعريف کرديم و قرار بر اين شد در تيم بزرگسالان 3 بازيکن از تيم دوم باشگاه، در تيم دوم 6 بازيکن از تيم اميد، در تيم اميد 11 بازيکن از تيم جوانان، در تيم جوانان 15 بازيکن از تيم نوجوانان و در تيم نوجوانان 15 بازيکن از تيم نونهالان حضور داشته باشند تا ما بتوانيم از محصولات پرسپوليس در تيم هاي خودمان استفاده کنيم و ديگر نيازي به خريد بازيکنان گران قيمت با هزينه هاي ميلياردي نداشته باشيم.

تاج خاطرنشان کرد: اگر اين موضوع به تصويب مجمع برسد تا هميشه براي باشگاه مي ماند و هيچ مدير و مربي اي نمي تواند آنرا تغيير دهد.

علي پروين نيز در خاتمه جلسه گفت: همه اعضا موافق بازگشت علي کريمي به تيم بودند و انشاالله تا دو سه روز آينده علي کريمي به تيم بر مي گردد؛ کريمي مي تواند به پرسپوليس کمک کند تا اين تيم به جايگاه اصلي اش باز گردد.

محمدحسين نژادفلاح نيز گفت: در اين جلسه با پيشنهاد مديرعامل باشگاه مقرر شد کريمي به تيم بازگردد. باور من اين است که پيشکسوتان سرمايه اصلي تيم پرسپوليس هستند و کريمي نيز سالها براي پرسپوليس زحمت کشيده و جزو سرمايه هاي باشگاه پرسپوليس محسوب مي شود و در نبود وي تيم احساس خلا مي کند.



وي خاطرنشان کرد: تصميم هيئت مديره و مديرعامل بازگشت کريمي به تيم است و تدبير شد پروين مديريت کند تا مشکل کريمي حل شود و به تيم بازگردد.

نژادفلاح در پايان گفت: کريمي بايد حواسش جمع باشد که هيئت مديره براي بازگشت وي وقت گذاشته و خود وي نيز بايد براي بازگشت قدم بردارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار