یم زنجان توانست عنوان سومی ششمین دوره مسابقات ایروبیک‌ژیمناستیک قهرمانی کشور را به همراه 20 مدال انفرادی از آن خود کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،ششمین دوره رقابت‌های ایروبیک‌ژیمناستیک دسته برتر بانوان کشور در چهار رده سنی و به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که طی آن تیم زنجان توانست با کسب 20 مدال انفرادی و نشان برنز تیمی این دوره از مسابقات، به کار خود پایان دهد.

بر همین اساس، شاگردان معصومه بیگدلی در رده سنی 12 تا 14 سال با 9 تیم و بالای 18 سال با 8 تیم به رقابت پرداختند که حاصل آن کسب 4 مدال نقره و 16 نشان برنز انفرادی و نیز یک مقام سوم تیمی برای رده سنی بالای 18 سال بود که این رقابت‌ها در رده‌های انفرادی، دو نفره، سه نفره و 6 نفره برای نخستین بار برگزار شد.

همچنین در رده سنی 12 تا 14 سال در بخش انفرادی، فرشته کریمی با امتیاز 25/18 به صورت مشترک با نماینده تهران به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت، در بخش سه نفره، فرشته کریمی به همراه نادیا فتحعلی‌بیگلو و سمانه غنی‌لو نشان نقره را از آن خود کردند. در ضمن در بخش 6 نفره هم سه ورزشکار حاضر در بخش سه نفره به همراه الهه مرادی، مریم طاهری و رویا عباسی توانستند با قرار گرفتن بر سکوی سوم، مدال برنز این بخش را از آن خود کنند.

گفتنی است، در رده سنی بالای 18 سال و در بخش انفرادی، معصومه بیگدلی، در بخش سه نفره همین ورزشکار به همراه نساء شهریار و نوشین پاشایی و در بخش 6 نفره نیز مینا سالک به همراه معصومه بیگدلی، نساء شهریار، رقیه مرشدی و زهرا شیخ‌لو عنوان سومی را به دست آوردند./س


برچسب ها: سکوی ، سوم ، ایروبیک ، ژیمناستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.