روزنامه "باني فيلم" با توجه به گراني كاغذ و متحمل شدن مشكلاتي در اين زمينه به احتمال زياد با تعلق نگرفتن 50 درصد يارانه مطبوعات در آستانه تعطيلي قرار مي گيرد.

رضا اورنگ عضو شوراي سياستگذاري روزنامه "باني فيلم" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: روزنامه "باني فيلم" به عنوان پرچمدار سينماي ايران در مطبوعات قبل از پرداخت نشدن 50 درصد يارانه در مرحله دوم از سوي وزارت ارشاد نيز به دليل گراني كاغذ با مشكل روبرو بود و با اعمال چنين حركتي از سوي وزارت ارشاد مطبوعات در بخش خصوصي به طور جدي ضربه خواهند خورد.
وي ادامه داد: روزنامه ما به دليل گراني كاغذ 12 صفحه خود را در بعضي از روزهاي هفته تبديل به 8 صفحه كرده است و ما با اين چاره جويي در واقع تمام سعي خود را براي ادامه يافتن اين روزنامه انجام داده ايم.
اورنگ اظهار داشت: مطبوعات با حامي دولتي در مواجهه با اين رويدادها كمتر دچار مشكل مي شوند اما روزنامه هايي مانند ما كه با محقق نشدن صحبت هاي انجام شده در خصوص تعديل قيمت كاغذ هر ثانيه با تغيير هزينه خريد كاغذ مواجه هستيم و به طور حتم اين اتفاق احتمال تعطيلي روزنامه باني فيلم مي رود.
عضو شوراي سياستگذاري روزنامه "باني فيلم" عنوان كرد: اين روزنامه تنها پرچمدار هنر ايران در ميان مطبوعات است و به طور حتم نبودنش مشخص و واضح خواهد بود وزير ارشاد و دوستان آن ها بايد طي جلسه اي براي حمايت از تنها پرچمدار هنر ايران چاره اي بينديشند زيرا براي هر مشكلي به طور قطع چاره اي وجود دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار