نماينده ولي فقيه در استان چهار محال و بختياري، در جشن روز ملي صادرات، با بيان اينكه صادر كنندگان و بازرگانان از تعهد ويژه اي برخوردارند، گفت: اگر شما به تعهدات خود عمل نكنيد، موجب مي شود كه شما همين در اين دنيا و هم اخرت خسارت ببيند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نكونام، با اشاره به اينكه غيرت ملي يكي از ضروريات منافع انقلاب و ملت است، افزود: در زماني كه در جامعه تعارض به وجود مي آيد بايد منافع ملي را بر منافع شخصي ترجيح داد.

وی گفت: نياز سنجي و ظرفيت سنجي در صادرات بايد جدي گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمين نكونام، با اشاره به اينكه اگر مي خواهيم در دنيا حضور فعال داشت، بايد در زمينه بازاريابي فعال باشيم، بيان داشت: اين استان در زمينه صادرات توليدات كشاورزي، باغي، صنعت ، معدن، مواد لبني، صنايع فولادي و چوبي ظرفيت بسياري دارد.

وی، با بيان اينكه صادرات موجب جهش استان را از محروميت فراهم مي كند، گفت: در اين دولت، مسئولين استاني، بايد برنامه هاي خاصي در رابطه با محروميت زدايي انجام دهند كه يكي از موارد گسترش تجارت  و بازاريابي است.

نماينده ولي فقيه در استان چهار محال و بختياري، با اشاره به اينكه تجارت عامل ازدياد ثروت ملي مي شود، تصريح كرد: توليد ثروت و ارزش ملي صادرات در استان و كشور قابل توجه است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.