مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در حاشیه افتتاح نمایشگاه گردشگری سلامت در پایانه مرزی جلفا از ارائه خدمات مشاوره پزشکی و درمانی سلامت در مرز ایران و نخجوان در طول سال برای گردشگران بین المللی ورودی از کشور همسایه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نجفی افزود: نمایشگاه گردشگری سلامت با حضور بیمارستان های استان آذربایجان شرقی با هدف ارائه مشاوره پزشکی و درمانی به گردشگران داخلی و خارجی و معرفی توانمندی های درمانی و پزشکی استان در پایانه مرزی جلفا برپا شده است.

وی گفت: همزمان با این نمایشگاه دفتر گردشگری سلامت نیز در ورودی پایانه مرزی جلفا فعال شده و خدمات مشاوره درمانی و پزشکی را بصورت ثابت در طول سال انجام خواهد داد.

نمایشگاه گردشگری سلامت با هدف معرفی توانمندی های درمانی و پزشکی و گردشگری سلامت بمدت یک هفته از ساعت 8 صبح الی 15 در مرز ایران و نخجوان در پایانه مرزی جلفا آغاز بکار کرد.

بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی و بیمارستان های شمس، بهبود، شهریار ، آزمایشگاه نوین ، شرکت طب ابزار سفید،گروه خدمات بین المللی گردشگری شمال غرب کشور و گروه پرستاری و آمبولانس توحید با ایجاد، غرفه گردشگران و مسافران ورودی از پایانه مرزی جلفا را با ارائه مشاوره های حضوری نسبت به مسائل بهداشتی و درمانی و توریسم سلامت اطلاع رسانی می کنند.

لازم بذکر است: روزانه بیش از 3 هزار نفر از پایانه مرزی جلفا در مرز نخجوان وارد کشور می شوند و برگزاری نمایشگاه گردشگری سلامت نقش مهمی در هدایت و آگاهی گردشگران داخلی و خارجی خواهد داشت./س

برچسب ها: مرکز ، مشاوره ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.