رئیس فدارسیون بوکس از برگزاری مسابقات بوکس بین المللی جام فجر به میزبانی ارومیه در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه احمد ناطق نوری در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس آذربایجان غربی گفت: شهر ارومیه در چند سال اخیر نشان داده که میزبان خوبی برای مسابقات آسیایی و بین المللی است و ایران اسلامی را به شایستگی نمایندگی کرده است.

وی به قهرمانان بوکس این استان در سالهای گذشته از جمله محمد رضا شاطرلو ، طاهر جباری و ایوب پورتقی قوشچی اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی های منظم و اصولی و توجه ویژه به تقویم ورزشی و دوره های آموزشی موفقیت های این رشته ورزشی باید ادامه یابد.

ناطق نوری در ادامه از حمایت فدراسیون در اجرای برنامه های خوب و موثر هیئت های استانی خبر داد و اظهارداشت: بوکس ایران به واسطه وجود استعداد ها و پتانسیل های شایسته در سطح کشور آینده ای درخشانی پیش رو دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به سابقه تاریخی رشته ورزشی بوکس و حضور و ظهور قهرمانان ارزشمند این رشته از استان، طی سالیان دور و چند سال اخیر را مایه مباهات دانست.

علی ملااحمدی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و همت هیأت استان و بواسطه حمایت های فدراسیون و اداره کل ، مسیر خوبی در راه پیشرفت این رشته ورزشی ترسیم شود.

رئیس جدید هیئت بوکس آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه برای توسعه قهرمانی و رسیدن به جایگاه اصلی بوکس استان با جدیت تمام تلاش می کنیم اظهارداشت: حضور مستمر و قدرتمند در میادین قهرمانی و راه یابی به لیگ کشوری از اهداف اصلی مدیریت جدید هیئت بوکس استان است.

مرتضی نظری افزود: حضور تیم منتخب آذربایجان غربی در کنار تیم ملی بوکس ایران یکی دیگر از برکات این میزبانی است که می تواند انگیزه مضاعفی در بین علاقمندان و قهرمانان استان برای حضوری شایسته در این کارزار بین المللی را ایجاد کند.

مجمع انتخاباتی هیئت بوکس آذربایجان غربی روز دوشنبه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار و مرتضی نظری (فرماندار شهرستان سلماس) با کسب 10 رای از 19 رای ماخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت بوکس استان انتخاب شد.

در این مجمع از زحمات اسماعیل مهدی زاده رئیس سابق هیئت بوکس استان قدردانی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.