جودوكاران خوزستاني در سي و هفتمين دوره مسابقات قهرماني كشور به مصاف حريفان خود مي‌روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛حسين سعدالله‌خاني، رييس هيات جودو استان اظهاركرد: اين رقابت‌ها از روز سه‌شنبه (23 آبان‌ماه) به مدت دو روز در سالن افراسيابي تهران و در هفت وزن برگزار مي‌شود.

 

وي ادامه‌داد: ناصر ناصري، مختار خورنگ و ميثم شهاوند به ترتيب در اوزان 60-، 66- و 73- كيلوگرم هر سه از انديمشك، طيب طالبي در وزن 81- كيلوگرم از شوشتر، اميد مطيري و واعلي به ترتيب در اوزان 81- و 90- كيلوگرم هر دو از اهواز و بسحاق در وزن 100+ كيلوگرم از انديمشك در اين مسابقات شركت مي‌كنند. همچنين عليرضا خورنگ از انديمشك، سرپرست تيم است.

 

رييس هيات جودو استان با بيان اين‌كه تيم‌هاي خراسان، تهران و البرز از حريفان اصلي ما هستند، گفت: باتوجه به اين‌كه 21 مدال در اين مسابقات، حداقل بين 250 بازيكن تقسيم مي‌شود، احتمال مي‌دهم جودوكاران استان در اين رقابت‌‌ها صاحب يك يا دو مدال شوند.

 

وي عملكرد جودوكاران استان را خوب دانست و عنوان‌كرد: سال گذشته طالبي در اين مسابقات صاحب مدال برنز شد. اگر ما مي‌توانستيم امسال جهت حضور در اين پيكارها براي بازيكنان‌مان اردو برپا كنيم، آن‌ها با آمادگي بيشتري وارد مسابقات مي‌شدند اما متاسفانه به دليل اين‌كه بودجه لازم را نداشتيم نتوانستيم اين كار را انجام دهيم.

 

سعدالله‌خاني يادآورشد: اين رقابت‌ها انتخابي تيم‌ملي نيز است و نفرات برتر به تيم‌ملي دعوت مي‌شوند. تيم‌ملي خود را براي مسابقات آسيايي و جهاني كه پيش‌رو دارد، آماده مي‌كند./س

 


برچسب ها: جودکار ، خوزستان ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.