قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بازمهندسی سیاست ها و تجدید ساختار، با كمك ظرفیت های استانی و بخش خصوصی، محور اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک موحدی هشتمین نشست كارگروه ستاد تسهیل امور صنعت استان مركزی در اراك افزود: تحریم و فشارهای اقتصادی موجب باروری استعدادها و ظرفیت های كشور می شود و باید در سایه درایت و برنامه از شرایط پیش آمده برای رونق تولید و جایگاه آن نهایت بهره را برد.

وی اظهار كرد: استان مركزی با هدفگذاری و برنامه صحیح به عنوان الگویی موفق در اقتصاد مقاومتی حوزه صنعت عمل كرده و توانسته با هماهنگی، مشكل شناسی و تصمیم سازی به هنگام چالش ها را مهار كند.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار كرد: به منظور تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله نظام در حوزه تولید و صنعت، برنامه ریزی، مشاركت بخش خصوصی و حركت های متفكرانه ضرروی است و با تصمیم سازی عادی و حركت لاك پشتی نمی توان توفیق حداكثری در این خصوص داشت.

دكتر موحدی خاطرنشان كرد: استان مركزی میزبان یك چهارم صنایع كشور است و رتبه دار نخست تنوع صنعتی و جایگاه دوم صنایع مادر تخصصی است و باید سهم راهبری و مشاركت جویی در تصمیم سازی را ارتقا دهد.

وی عنوان كرد: اگرچه تحریم ها مشكلاتی را برای تولید كنندگان در حوزه نقدینگی، گشایش ارزی و تامین مواد اولیه ایجاد كرده اما تولیدكنندگان با تدبیر، برنامه و روحیه نوآوری و خلاقیت این مرحله را پشت سرخواهند گذاشت./س

برچسب ها: بازمهندسی ، اقتصاد ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.