دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار گفت: نيروي انساني هر کشور سرمايه آن کشور است و در اين راستا بايد ضمن سياست‌‌گذاري‌هاي جديد در جهت افزايش نرخ رشد جمعيت، براي تربيت و پرورش اين نسل نيز تلاش کرد.

احمد کريمي‌اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت وجود جامعه جوان در کشور اظهار کرد: امروز جمعيت کشور، جوان و پوياست و باعث پيشرفت کشور مي‌شود.

دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار با بيان اين مطلب که امکانات ما پاسخگوي جمعيت بالا نيز خواهد بود، گفت: سياست شعار فرزند کمتر، زندگي بهتر نيز از توطئه‌هاي بين‌المللي است که جوامع شيعي را رو به پيري ببرند.

وي افزود: نيروي انساني هر کشور سرمايه آن کشور است و در اين راستا بايد ضمن سياست‌‌گذاري‌هاي جديد در جهت افزايش نرخ رشد جمعيت، براي تربيت و پرورش اين نسل نيز تلاش کرد.

دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار در پايان با اشاره به اين نکته که بايد با بسترسازي‌هاي فرهنگي بستر خانواده‌ها را مستحکم کرد، خاطرنشان کرد: اگر از جنبه‌هاي اسلامي استفاده کنيم و طبق آموزه‌هاي آن پيش رويم مي‌توانيم به اين فرهنگ‌سازي کمک کنيم و البته در کنار اين‌ها بايد تسهيلاتي نيز براي خانواده‌ها در نظر گرفت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار