احتمال نبش قبر عرفات براي نمونه برداري از جسد وي براي روشن شدن ابهامات مربوط به مرگ وي وجود دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره ، وليد العمري خبرنگار اين شبکه در رام الله در گفتگويي درباره سخنان ديروز محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين درباره جديت تحقيقات تشکيلات خودگردان درباره درگذشت مرموز عرفات، با توجه به اختلافات در خانواده عرفات، گفت: سخنان عباس و بخصوص تاکيد وي بر تلاش براي کشف حقيقت براي مردم فلسطين بسيار مهم است و اقدام عباس به طرح اين مسئله به معناي تاکيد بر اين است که تحقيقات در اين باره با همکاري افراد و گروه هاي کارشناسي سوئيسي و روسي ادامه دارد.  
وي در ادامه با اشاره به تمايل شديد مردم فلسطين براي روشن شدن حقيقت مرگ عرفات افزود: با اين حال نمي توان گفت مردم تلاش هايي در اين زمينه انجام مي دهند. اختلافاتي در داخل خانواده عرفات وجود دارد اما به نظر مي رسد عباس مي کوشد با پيگيري اجراي تحقيقات به اين اختلافات پايان دهد.  
العمري در ادامه با اشاره به اين که هنوز معلوم نيست مسئله نبش قبر عرفات براي نمونه برداري از جسد وي انجام خواهد شد يا خير افزود: حتي در اين خصوص نيز اختلافاتي بين رهبران فلسطيني وجود دارد. آخرين اطلاعاتي که تا کنون در دست است نشان مي دهد  با وجود همه اختلافات موجود چه در خانواده عرفات يا بين رهبران فلسطيني و همچنين محققان فلسطيني و فرانسوي، نبش قبر و نمونه برداري انجام خواهد شد.  

برچسب ها: بین الملل ، عرفات ، نبش ، قبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار