مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم تاثير مثبت تعامل سه ركن بخش خصوصي، ناظر و عامل خوشه در توسعه و موفقيت خوشه هاي كسب و كار را مورد تاكيد قرار داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، جعفر فرشچي اظهار داشت‌: يكي از دستاوردها و موفقيتهاي صنايع كوچك كه بر اساس يك برنامه ريزي دقيق و كاربردي صورت گرفت توسعه خوشه هاي كسب و كار بود.
وي افزود: خوشه هاي كسب و كار كه در صنايع مختلف و با محوريت شركت شهركها طي ساليان اخير انجام شد داراي دستاوردها و نتايج مثبت فراواني بود كه خوشه كفش ماشيني قم نمونه ايي از آن است .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم خاطر نشان کرد :‌خوشه كسب و كاركفش ماشيني در قم ضمن كسب موفقيتهاي فراوان كمك حال صنايع كوچك استان بود به نحوي كه در كمتر از چند سال اقداماتي از قبيل پنج دوره آموزشي،‌ كنسرسيوم صادراتي، تشكيل برند مشترك محصولات استان و جشنواره هاي استاني با كاركرد ملي را در كارنامه خود دارد.
وي با اشاره به عوامل و عناصر موفقيت خوشه هاي كسب و كار يادرآور شد: بر اساس تجربه در قم و ساير نقاط كشور مشخص گرديد خوشه ايي موفق بوده است كه بين بخش خصوصي و عامل خوشه همدلي، هماهنگي و همكاري حاكم باشد./س
برچسب ها: قم ، الگو سازی ، خوشه کفش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.