به همت گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همایش علمی "محی الدین الهی قمشه ای، حکیم معرفت و محبت" صبح روز پنج شنبه 25 آبانماه با سخنرانی حجج اسلام رشاد، مصطفوی، فیاضی، زمانی قمشه ای و عشاقی در تالار اندیشه پژوهشگاه در شهر مقدس قم برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ابوالحسن غفاری اظهار کرد: این همایش به مناسبت روز جهانی فلسفه از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه برگزار می‌شود.
دبیر علمی همایش محی‌الدین الهی قمشه‌ای حکیم معرفت و محبت با اشاره به هدف برگزاری این همایش گفت: این همایش به معرفی حکیم الهی قمشه‌ای به عنوان یکی از بزرگان فلسفه و معرفت در دوره معاصر می‌پردازد.
مدیر گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه بیش از 40 مقاله به دبیرخانه همایش محی‌الدین الهی قمشه‌ای حکیم معرفت و محبت ارسال شده است گفت: از این تعداد 26 مقاله انتخاب شده تا در قالب یک جلد کتاب منتشر شود.
غفاری ادامه داد: این همایش با پیام آیت‌الله جوادی‌آملی فعالیت خود را آغاز می‌کند و حجت‌الاسلام رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت‌الاسلام غلامرضا فیاضی، مدرس فلسفه و جمعی دیگر از استادان در این همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.