پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در تاریخ 24 آبان ماه نشست علمی اشکالات تبیین علی عمل و پیامدهای آن برای علوم انسانی مورد بررسي قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ گروه فلسفه، علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به منظور تبیین مبانی دیدگاه های مطرح درباره ساختار و روش علوم انساني، رفتاری، نشست علمی تخصصی، اشکالات تبیین علی عمل و پیامدهای آن برای علوم انسانی را برگزار می کند.

بنابراین گزارش، مهدی ذاکری عضو هیات علمی دانشگاه تهران (پردیس قم) در این نشست به سخنرانی می پردازد و سوالاتی در خصوص رد و اثبات هر یک از نظریات چه لوازمی را برای علوم انسانی پاسخ می دهد.

بر اساس این گزارش، توضیح نظریه علی درباره عمل- بیان اشکالات وارد شده به این نظریه، نظریه علی اصلاح شده دیوید سنف، ارزیابی توان پاسخ گویی نظریه دیوید سن به اشکالات و لوازم اثبات و رد نظریه علی عمل برای علوم انسانی از جمله محورهای این نشست به شمار می آید.

براساس این گزارش، این نشست چهارشنبه 24 آبان ماه از ساعت 10 الی 12 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار می شود و علاقمندان می توانند در این نشست شرکت کنند./ح
برچسب ها: علوم انسانی ، فلسفه ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار