معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: بنیان خانواده ایرانی باید بر اساس ارزش‌ها و فرهنگ‌های اسلامی و دینی شکل بگیرد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  سنندج، موسوی‌هوایی در همایش سراسری خانواده مسلمان ایرانی الگوی جهانی که در سنندج برگزار شد، گفت: خانواده ایرانی این پتانسیل و توانمندی را دارد که به عنوان الگوی جهانی مطرح شود.
وی افزود: سبک زندگی، تفکر و اخلاق ما در شکل‌گیری خانواده سالم بسیار تاثیر گذار است، که اگر این الگو بر اساس دین اسلام باشد، می تواند در محور و دستور کار قرار گیرد.
موسوی هوایی افزود: اگر الگوی تقرب‌الی الله در زندگی پیاده شود، می توان شاهد دستیابی به خانواده آرمانی بر اساس ارزش های دینی بود.
وی گفت: باید خانواده هر مسلمان ایرانی بحث الهی و جنبه دینی را در زندگی خود مد نظر قرار دهد، تا به الگوی جهانی در دنیا تبدیل شود.
 معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور  اضافه کرد: باید سبک زندگی اسلامی و فرهنگ آن در جامعه ایجاد شود و در راستای تحقق این امر باید دانش، بینش، ارزش ها، گرایش ها و کنش های خانواده بر اساس دین مقدس اسلام و نشات گرفته از آن باشد./س
برچسب ها: اسلامی ، الگو ، پتانسیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.