سیل از بامداد امروز شرایط بحرانی در شهر و بخش مرکزی چالوس به وجود آورده است.

فرماندار چالوس در این باره در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: با جاری شدن سیل در شهرستان چالوس، وضعیت شهر و روستاهای بخش مرکزی بحرانی است.

رضایی افزود: منطقه اشکار دشت، پالوج ده، کمربندی داخل شهر و روستاهای بخش مرکزی اعم از تازه آباد، مهدی آباد و گیل کلا شاهد آب‌گرفتگی شدید و مسدود شدن خیابان‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: از ساعت یک بامداد با فراخوانی مسئولان شهرستان و بسیج کردن نیروها شرایط را بحرانی اعلام کرده و با تمام توان در صحنه حضور پیدا کردیم.

رضایی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به موقع به اهالی مناطق آب گرفته برای پناه بردن به نقاط امن از اولویت‌های ستاد بحران شهرستان چالوس بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزود: لودر، بیل مکانیکی و تمام تجهیزات لازم در منطقه مستقر شدند تا بتوانند خسارت‌های احتمالی را کاهش دهند.

این مسئول تصریح کرد: از مسئولان استانی درخواست کمک شده تا نسبت به اعزام تجهیزات لازم و نیروی انسانی ماهر به این شهرستان اقدام کنند.

فرماندار چالوس همچنین گفت: مناطق سیل زده چالوس به سه منطقه تقسیم و مدیریت امدادرسانی آن به شهرداری هچیرود، بخشدار مرکزی و شهرداری چالوس واگذار شد.

رضایی افزود: مناطق شهر هچیرود و روستاهای اطراف آن که دچار آب گرفتگی شدند به شهرداری هچیرود، بخش مرکزی و نقاط میانی شهر به بخشدار مرکزی و مناطق اشکار داشت و پالوج ده هم به شهرداری و امور آب واگذار شد تا با تسلط و مدیریت کافی به کنترل وضعیت موجود بپردازند.

وی تصریح کرد: وضعیت اسفناک و نگران‌کننده است و اگر وضعیت بارندگی با این شدت ادامه داشته باشد خسارت‌های زیادی به اماکن عمومی و منازل مردم وارد می‌شود.

فرماندار چالوس گفت: تعدادی زیادی کامیون و لودر در مناطق آب‌گرفته شهر چالوس مستقر شدند تا در صورت نیاز به جابجایی مردم اقدام کنند.

مردم در حال حاضر به مناطق بالادست و پشت بام منازل خود پناه بردند./س

برچسب ها: سیل ، چالوس ، بحرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.