رییس اداره آموزش شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت : این شركت بیشترین میزان آموزش تخصصی و عمومی در بین شركت های 9 گانه نفت خیز جنوب كشور را دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'فیض الله فروغی زاده ' در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سال گذشته با ارائه 288 هزار نفر ساعت آموزش بالاترین میزان آموزش تخصصی و عمومی را در میان شركت های نفتی 9 گانه كشور بدست آورد.
وی اظهار داشت: این آموزش ها در واحد تاسیسات نفتی و ساختمان های آموزش اداره مركزی با تمهیدات ویژه برای هفت هزار نیروی رسمی و پیمانی شاغل در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران و خانواده های آنها ارائه شد.
رئیس اداره آموزش شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار داشت: برگزاری سالانه سمینارهای تخصصی و روانشناسی برای خانواده كاركنان و مردم این شهرستان از دیگر فعالیت های آموزشی این اداره است.
فروغی زاده بیان كرد: این سمینارها با استفاده از توان و تخصص استادانی از دانشگاه تهران، پژوهشگاه نفت ایران، دانشگاه صنعتی شریف و امیركبیر تهران برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه همه ساله تقویم آموزشی بر اساس استاندارد‌های آموزشی افراد و كاركنان تهیه و تنظیم می شود افزود: تقویم آموزشی سال 92 از هم ‌اكنون در دست برنامه‌ریزی و طراحی است .
فروغی زاده روزآمد كردن جزوه های آموزشی را از دیگر فعالیت های این اداره عنوان كرد و گفت: در این راستا تاكنون 150 جزوه آموزشی با آخرین نیازهای روز تدوین و در اختیار مهارت آموزان قرار گرفته است .
وی با اشاره به تاثیر آموزش در توسعه پایدار ابراز داشت : آموزش و مهارت در هر امری از عوامل مهم و كلیدی موفقیت است كه در شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به منظور كم كردن تاثیرات منفی تاسیسات نفتی بر انسان و محیط زیست و همچنین استفاده و حداكثر بهره وری از منابع نفتی مورد توجه بیشتری از سوی متولیان امر است ./س
برچسب ها: آموزش ، مناطق ، نفت ، خیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.