شهردار نيويورك دو روز بعد مجبور به لغو ماراتن شد كه به گفته شركت كنندگان اين تصميم ديرهنگام اعلام شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چهار روز پس از فروکش کردن طوفان سندي، شهردار نيويورك، از لغو ماراتن بزرگ اين شهر خبر داد و اين مسئله روياي 50 هزار دونده از سراسر جهان را نقش بر آب كرد و صدها تن از ورزشكاران خارجي كه براي شركت در ماراتن بزرگ نيويورك به آمريكا سفر كرده بودند، در پي لغو اين مسابقه بزرگ به علت طوفان مهيب سندي، خواستار دريافت غرامت شدند.

حال شماري از ورزشكاران فرانسوي در حال تهيه شكواييه اي گروهي در دادگاه براي دريافت غرامت جهت جبران هزينه هاي سنگين سفر خود به نيويورك هستند. در حال حاضر 800 تن از اين فرانسويها از تورهاي مسافرتي خود شكايت كرده اند و خواهان دريافت غرامت شده اند.

اما تورهاي مسافرتي مسئوليت اين تصميم را به مايكل بلومبرگ شهردار نيويورك نسبت مي دهند كه تا قبل از سفر، برگزاري ماراتن را تاييد كرده بود.



بلومبرگ در 31 اكتبر گفته بود دهها هزار نفر از سراسر جهان آمده اند و ماراتن برگزار خواهد شد. اين تصميم وي مورد خشم بسياري قرار گرفته بود چرا كه نيويورك به علت طوفان زير آب بود و شهردار نيويورك دو روز بعد مجبور به لغو ماراتن شد كه به گفته شركت كنندگان اين تصميم ديرهنگام اعلام شد.

حال به نظر می رسد این وعده بیهوده باعث وارد آمدن خسارت مادی و حیثیتی زیادی به این شهر شده و پس از خسارت های طوفان، ضربه دوم نیز بسیار تاثیرگذار است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار