اپیزود " دوباره نگاه کن" از مجموعه "شاید برای شما اتفاق بیفتد" ویژه ماه محرم به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان کلید خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران؛ سیمین (نازآفرین کاظمی)، شخصیت اصلی داستان است که او قصد دارد همچون سال های گذشته که پدرش زنده بود، نذری بدهد و هیئت را برای ظهر تاسوعا دعوت می‌کند. درست روزی که می‌خواهد پول برنج، گوشت و بقیه‌ی اجناس را بدهد متوجه می‌شود تمامی مبلغ توسط کلیدسازی که به خانه‌شان آمده‌ است، دزدیده شده است.
در ادامه داستان؛ سیمین به خانه‌ی کلیدساز می‌رود و با خواهر او؛ ماهرخ همراه می‌شود تا پیدایش کند. سیمین برای پیدا کردن احسان (دزد پول‌ها) با افرادی مواجه می‌شود که هر کدام از آن‌ها با مبلغ اندکی مشکل زندگی‌شان حل می شود. در نهایت سیمین موفق به پیدا کردن احسان می‌شود و پول‌های دزدی را از او پس می‌گیرد اما این تازه آغاز ماجراست.
بنابراین گزارش؛ نازآفرین کاظمی در نقش "سیمین"، مصطفی قدیری در نقش "حبیب"، پونه احمدی در نقش "ماهرخ"، مریم زوار در نقش "لعیا"، کتایون صادقی در نقش "لیلا"، ناهید سیف در نقش "آرزو" به ایفای نقش می پردازند.
گفتني است؛ حسن صداقت "مدیر تولید"، علیرضا تقوی"مدیر تصویربرداری"، نویسندگان محمودسلطانی و مسعود کرمی عوامل ساخت اين اپيزود هستند./ص
 
برچسب ها: اپیزود ، شبکه ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار