روزها گذشت، خورشید غروب کرد و دفتر حماسه کهنه شد، ولی در زمان، چرا که زنده است یاد سرداری که مکتب مقاومت بود و ما نیز هم روزشمار سقوط اسرائیلیم از روی سنگ مزارش .


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: گذشت از اشک های پنج ساله و آرام گرفت دلش در آغوش رهبر فرزانه، باد زمان را پیش برد، چنانچه در حقیقت آناند که پابرجا هستند و فهمیدند جز راه رهبری نیست، راه سعادت و راست و ملک و معیار آخرت پیمان با ولایت که عشق به امام خامنه ای یعنی عاقبت به خیری.
هنوز می ترسند کسانی که باید بترسند از سنگ قبرش، سردار زیرک سپاه امام بود، که راهش، آرزویش، امیدش و سیر زندگی اش نابودی اسرائیل و به دنبال قدرتی که تمام نیروهای مسلح باید آن را کسب می کردند.
صیاد شیرازی سفارش به همه می کرد و از دیگران مراقبتش را خواستار بود و دمادم اشاره به نکته ای می کرد که ببیند آن زمان که همه دنبال آرپیچی هستند، تهرانی مقدم به دنبال خمپاره اش است.
پرسنلش از مهربانی و رافت او یادی می کردند و از خنده ای که قوت بود بر بازوانش تا اقتدار موشکی و تکنولوژی کشور دیگر عقب نباشد از دگر کشورها.
راست گفت کسی که ادعا کرد خون شهیدان مفت بر زمین نمی ریزد، وقتی گوساله های سامری از موشک های سردار سپاه اسلام می ترسند، گوساله های بی بی سی لطف کنند ساکت باشند و به یاد داشته باشند که دیگر گذشت دوره ای که وزیر اسرائیل با تیر و کمان و سنگ طرف بود. (روحش شاد و یادش گرامی) /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار