شوراي گســــترش آموزش عالي با ايجاد هفت پرديس هاي دانشگاه هاي علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري ، اروميه و صنعتي اروميه ، رازي در شهر كرمانشاه، علامه طباطبايي و شهيد بهشتي در تهران موافقت کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري؛ اين شورا ضـمن موافقت قطعي با ايجاد پرديس دانشگاهي دانشگاه كشاورزي و منابع طبيعي رامين خوزستان در شهر رامين، با يك بار پذيرش دانشجو در دوره كارشناسي ارشد رشته مهندسي كشاورزي با گــرايش هاي زراعت، باغباني، بيوتكنولوژي كشاورزي و علوم دامي با گرايش هاي تغذيه دام و اصلاح نژاد دام در پرديس دانشگاهي آن دانشگاه با ظرفيت15نفر موافقت به عمل آورد.

همچنين شوراي گسترش آموزش عالي ضمن موافقت قطعي با ايجاد دانشكده مديريت و حسابداري در جوانرود وابسته به دانشگاه رازي، با يك بار پذيرش دانشجو در دوره كارشناسي رشته حسابداري موافقت به عمل آورد.

موافقت با ايجاد شعبه مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در شهر قم،  مؤسسه آموزش عالي علمي ـ كاربردي شهرداري تهران در شهر تهران و انحلال موسسات آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي سنايي و پژوهش صنايع ايران از ديگر مصوبات شوراي گسترش آموزش عالي است./ع
برچسب ها: وزارت ، آموزش ، پردیس ، دانشجو ، فلسفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار