سرمربی تیم فوتبال چلسی از سنگینی برنامه ی مسابقات لیگ برتر انگلیس که آمادگی آنها برای لیگ باشگاه های جهان را زیر سوال برده است، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، چلسی با قهرمانی در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، لیگ باشگاه های جهان راه یافته است و حالا انجام دیدارهای لیگ های مختلف آنها را بسیار خسته و آشفته کرده است.

سرمربی این تیم در اعتراض به همین موضوع خطاب به مقامات مسابقات لیگ برتر گفت: منطق شما را نمی‌فهمم.

دی متئو معتقد است مسئولان مسابقات لیگ جزیره، برنامه های جام باشگاه های جهان چلسی را در نظر نگرفته اندو این موضوع اوضاع چلسی را بسیار در هم ریخته است.

این در حالی است که اتحادیه فوتبال انگلیس با تمامی درخواست های چلسی مبنی بر صدور اجازه ی پوشیدن نماد قهرمانی، در صورت قهرمانی در لیگ باشگاه های جهان، مخالفت کرده است که این  به تنش میان مسئولان این اتحادیه با مسئولان تیم فوتبال چلسی دامن خواهد زد.

در متئو که تیمش امروز به مصاف لیورپول خواهد رفت گفت: ما بسیار خوشحالیم که راهی ژاپن می‌شویم، ما سعی کردیم دیدار با ساندر اند را به تعویق بیاندازیم تا برای آمادگی انجام این دیدار تلاش کنیم اما مثل همیشه مسئولان لیگ برتر با درخواست ما مخالفت کردند.

وی همچنین گفت: در نتیجه این تصمیم و بی توجهی مسئولان سبب شده تا بازیکنان ما به شدت برای سفر به لیورپول و بازگشت به موقع برای انجام آفرین دیدار لیگ باشگاه های جهان در ژاپن در مضیغه قرار بگیرند، من فکر می‌کردم که مسئولان توجه بیشتری به ما کنند و بهترین ها را برای نماینده ی کشور خود در لیگ باشگاه های جهان آرزو کند چرا که قهرمانی ما در لیگ می‌‌تواند توجه بسیاری را به لیگ برتر انگلستان جذب کند و اعتبار زیادی را به همراه دارد، اما بسیار متعجبم که مسئولان نسبت به این موضوع بی توجه اند، ما سعی می‌کنیم موفق شویم اما من زمانی که به برنامه ی لیگ نگاه می‌اندازم نا امید می‌شوم این لیست به طور عجیبی بوده است، اما خواستن توانستن است ما سعی می‌کنیم با غلبه بر تمامی مشکلات عنوان قهرمانی این لیگ جهانی را بدست آوریم.

وی همچنین افزود: همان طور که توقع می‌رود تمام فدراسیون ها تلاش می‌کنند تا به تیم هایشان کمک کنند، اما در اینجا کسی توجهی به حضور ما در این لیگ مهم نمی‌کند و کسی حاضر نیست قوانین برای موفقیت ما حتی کمی جابه جا کند.

سر مربی آبی پوشان همچنین بیان کرد: سفر به ژاپن برای ما 9 ساعت اختلاف ساعت به همراه دارد و زمانی که ما سه روز قبل از آن مسابقه هم دانسته ایم کار برایمان بسیار سخت تر می‌‌‌شود، اما امیدوارم که موفق باشیم.

وی همچنین افزود: ما در خواست داشتیم که چند روز زودتر برویم تا بتوانیم با آب و هوا و اختلاف ساعت تطبیق پیدا کنیم.

تیمی که با آنها در نیمه نهایی به رقابت خواهیم پرداخت، در حال حاضر به ژاپن رفته و در حال تطبیق با شرایط آنجاست اما ما هنوز در حال آماده سازی برای دیدار با ساندر اند هستیم، من توقع داشتم با ما بهتر رفتار کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار