رو نمائی از ام اس آی از جدید ترین رایانه همکاره یا همان All in one pc

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معراج هلشی در این خصوص اظهار داشت:  msi که قبل از این از مدل های 20و 21و 24 اینچ خود رونمای کرده بود این بار با تکیه بر تجربه و متخصصان مجرب خود توانست از مدل 27 ایچ خود رونمای کند.

 وی افزود: این All in one pc از طراحی خاصی برخوردار است، ام اس آی بر خلاف دستگاه های پیشین خود در این دستگاه از ظاهری ساده و در عین حال شیک بهره برده است. سطح LED با پنل این دستگاه در یک راستا قرار دارد که مزیتهای این امر، استفاده کامل از گوشه های display به صورت لمسی می باشد و همچنین جلوگیری می کند از نشستن گرد و غبار در شیار بین پنل و LED، که این امر دوام دستگاه را بالا می برد.

هلشی تصریح کرد: مشخصات فنی و Specification این دستگاه تشکیل شده است از پردازنده نسل سومcore I3/i5/i7(Ivy Bridge) که مصرف کننده بسته به نیاز خود می تواند انتخاب کند. کارت گرافیک یا GPU استفاده شده در این دستگاه از خانواده جیفورس با مدل GT630 با 2 گیگابایت حافظه Vram شرایطی مناسب را برای کارهای گرافیکی محیا می سازد. ram این دستگاه 8 گیگابایت با باس 1333 می باشد و حافظه ذخیره سازی آن یک ترابایت از نوع7200 دور است.

 

این کارشناس فروش محصولات رایانه ای، گفت: از خصوصیات پنل این دستگاه می توان به Anti-Glare Display اشاره کرد Displayاین All in one از 10 نقطه ای همزمان بهره می برد که اولین All in one می باشد که این قابلیت را دارا است. قیمت جهانی این دستگاه 1700 دلار اعلام شده است و شرکت ماتریس گارانتی این دستگاه را بر عهده دارد./س

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، معرفی ، رایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.