مربی تیم ملی جودوی کشورمان گفت: از طرف کشور تونس دعوت شده ایم تا در یک اردوی مشترک شرکت کنیم.

مسعود آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مدت 9 روز است که در ایران اردو زده ایم و پس از آن پنجم آذر برای برپایی یک اردوی مشترک عازم تونس می شویم.

وی تصریح کرد: تونس از تیم ملی کشورمان برای حضور در این اردو دعوت کرده است و علاوه بر تیم ما کشورهای دیگر از جمله الجزایر و مصر هم در این اردو حاضر خواهند بود و قرار است ایران با 13 جودوکار عازم این اردو شود.

آخوندزاده درباره اردوی ایران توضیح داد: قبل از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جودو که قرار است 24 آبان برگزار شود مدت 9 روز است در اردو بودیم و سعی کردیم تمرینات سبکتری را انجام دهیم تا جودوکاران در این رقابت ها خسته نباشند.

تمرینات بدنسازی نیز داشتیم و نکته قابل توجه در اردو حضور تیم ملی جوانان بود که آنها نیز به همراه بزرگسالان تمرین کردند و قرار بر تونس هم اعزام شوند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از ایجاد مشکلاتی جودوی ایران مدتی است که عقب مانده است و ما دوباره می خواهیم برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم از این رو به جوانگرایی رو اورده ایم و میانگین سنی ورزشکارانمان بسیار پایین آمده است اکنون بزرگترین جودوکار حاضر در اردو از نظر سنی قاسمی نژاد است که فقط 25 سال سن دارد و سایر نفرات نیز بسیار کم سن و سال هستند از نیروهای قدیمی و مدال آور استفاده نکرده ایم.

مربی تیم ملی جودوی کشورمان درباره آمادگی بازیکنان اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در ایران پشت سر گذاشتیم شرایط جودوکاران اکنون مساوی است و در وضعیت آمادگی خوبی بسر می برند البته تیم جوانان با مربی و مربی خودشان تمرین کرده اند.

آخوندزاده درباره مسابقات پیش روی جودوکاران بیان کرد: ما امسال تورنمنت های زیادی را در پیش داریم از جمله تورنمنت گرجستان که در بهمن برگزار می شود مسابقات آلمان که قرار است در اسفند ماه باشد و پس از آنها رقابت های قهرمانی اسیا، است که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و می کوشیم با برگزاری اردوها تیم را برای حضور هر چه شایسته تر در این پیکارها آماده سازیم./مح

برچسب ها: جودو ، اعزام ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار