همزمان با دومین روز از برگزاری سومين نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري های کشور، دکتر اردشیر نوریان؛ شهردار منطقه 14 تهران و هیئت همراه، از غرفه شهرداری شهرکرد دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

شهردار منطقه 14 تهران در این بازدید گفت: شهرداری شهرکرد به عنوان شهرداری پیشرو در استان چهارمحال و بختیاری می باشد که نقش محوری و تعیین کننده ای در ارائه خدمات به شهروندان دارد.

دکتر اردشیر نوریان، با اشاره به حضور ارزشمند شهرداری شهرکرد در سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری های کشور، افزود: حضور در این نمایشگاه می تواند علاوه بر نشان دادن استان چهارمحال و بختیاری و شهر شهرکرد به بازدیدکنندگان، باعث افزایش تبادلات فرهنگی، کسب تجربیات و افکار در حوزه های مختلف شهری گردد.

شهردار سابق شهرکرد، در ادامه ضمن اطلاع از آخرین اقدامات و دستاوردهای مهم شهرداری مرکز استان چهارمحال و بختیاری، حضور در خور و شایسته شهرداری شهرکرد در این نمایشگاه را ستود.

سومين نمايشگاه جامع مديريت شهري و دستاوردهاي شهرداري های کشور، با هدف آشنا كردن شهروندان، نخبگان و مديران اجرايي با اقدامات شهرداري‌ها، ارائه دستاوردها، ابتكارات و نوآوري‌هاي شهرداري‌ها و دهياري‌ها، انتقال تجربيات ميان شهرداري‌ها و دهياري‌ها، ارائه آخرين ماشين‌آلات و تجهيزات و خدمات بخش خصوصي و نيز معرفي پروژه‌هاي قابل سرمايه‌گذاري شهرداري‌ها و دهياري‌ها، طي روزهاي 20 تا 23 آبان ماه از ساعت 9 تا 16، در مصلاي امام خميني (ره) تهران، برپا و پذيراي بازديدكنندگان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.