پزشک تیم استقلال، راهی کشور اتریش شده است تا در یک همایش بین المللی پزشکان حضور یابد، وی قرار است زودتر از موعد به تهران باز گردد و استقلال را همراهی کند؛ آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پزشک تیم استقلال برای حضور در یک همایش بزرگ راهی کشور اتریش شده است البته اعضای تیم در غیاب وی دچار مشکلات جدی می شوند، این موضوع سبب شده است که پزشک تیم زودتر از موعد مقرر به تهران بازگردد، زیرا تیم با مشکلاتی روبرو است که وی باید استقلال را همراهی کند.

آبی ها در تهران چند مصدوم در اختیار دارند که مصدومانی هستند که تیم به حضور آنها نیاز بسیار اساسی دارد اما پزشک استقلال در حال حاضر در اتریش است و امیر قلعه نوعی نیز اعلام کرده است که وی باید هر چه سریعتر به تهران باز گردد و تیم را همراهی کند حتی عنوان شده است که امیر قلعه نوعی اعلام کرده است پزشک استقلال باید زودتر از موعد مقرر و پیش از اتمام کلاس ها راهی تهران شود تا بتواند مشکلات استقلال را حل و فصل کند.

گفتنی است، پزشک آبی ها باید در خصوص شرایط جان واریو اقدامات لازم را انجام دهد ضمن اینکه با حضور جباری در تمرینات تمام اقدامات وی زیر نظر پزشک تیم انجام می شود.

*** تصمیم قطعی فرهاد مجیدی در ادامه زندگی فوتبالی


فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال با شرایط خاصی رو برو شده است، وی که در کشور اروپایی به سر می برد همچنان با حرف و حدیث های بسیار زیادی در تهران روبروست که البته از آنها بی خبر است زیرا همچنان با پیشنهاد حضور در استقلال روبروست.قلعه نوعی تمایل زیادی دارد که فرهاد مجیدی را در تیم استقلال در اختیار داشته باشد اما این بازیکن سابق تیم استقلال برنامه هایی برای آینده خود دارد که ممکن است به نفع تیم سابقش نباشد.

فرهاد مجیدی که پیش از این تمایل زیادی داشت تا به استقلال باز گردد و این تیم را در لیگ همراهی کند پس از مشخص شدن نارضایتی کامل امیر قلعه نوعی تصمیم خود را برای آینده اش تغییر داد وی قصد دارد با شرایط متفاوتی دوران مربیگری اش را پشت سر بگذارد و پس از آن آماده حضور در میادین فوتبال شود، اما نه به عنوان بازیکن زیرا وی در نظر دارد تا با شرایط متفاوت، در فوتبال حضور داشته باشد علی فتح الله زاده مدیر عامل تیم استقلال در مقطعی اعلام کرد که این بازیکن می تواند نیم فصل دوم استقلال را همراهی کند زیرا تمام مشکلات وی با امیر قلعه نوعی و این تیم حل شده است و این موضوع باعث این است که سر مربی تیم استقلال نیز مایل شود که مجیدی بازگردد اما تصمیم قطعی این بازیکن اعلام شده است زیرا وی تصمیم دارد بر مربیگری ادامه دهد و تیم خاصی را همراهی کند. فرهاد مجیدی اعلام کرده است تصمیمش برای این اتفاق جدی است و قصد ندارد بازی کند.

***آبی ها با چند غایب شنبه در اصفهان

اعضای تیم استقلال قرار است یکشنبه هفته آینده مقابل سپاهان اصفهان به میدان بروند و بازی حساس لیگ را برگزار کنند این درحالی است که مربیان این تیم از شرایط موجود در تیم رضایت کامل ندارند.

بر اساس این گزارش، آبی ها قرار است شنبه راهی شهر اصفهان شوند و یک جلسه تمرین را در این شهر برگزار کنند، اما این درحالی است که مربیان این تیم با مشکلات عمده ای در مورد این بازی رو به رو هستند زیرا تیم با چند غایب راهی اصفهان می‌شوند و این موضوع اعضای کادر فنی را نگران کرده است زیرا امیر قلعه نوعی روی حضور چند بازیکن اصلی خود حساب ویژه باز کرده است و در این مورد به نتیجه ایده آل و مورد نظر خود دست نیافت زیرا برنامه ریزی هایش با مشکلات عمده ای رو به رو شد و به وی اجازه نداد که این مربی بتواند با تمام داشته هایش این تیم را همراهی کند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و استقلال با غیبت چند مهره ی مورد نظر خود رو به رو شده است، و اصلی ترین موضوع این است که جان واریون در این دیدار مهم و حساس مقابل تیم سابقش حضور ندارد.

*** بحث شکایت از یک بدنساز

بدنساز تیم استقلال، پس از با خبر شدن از وضعیت مجتبی جباری علیه وی و بدنساز اصلی این بازیکن موضع گیری کرده است، حاج قاسم مدعی شده است که این بازیکن نباید دور از اطلاع اعضای تیم استقلال در تمرینات اختصاصی با یک بدنساز دیگر حاضر شود.

بر اساس این گزارش، حاج قاسم اعلام کرده است که گزارش لازم را در این خصوص به امیر قلعه نویی ارائه کرده است و مدعی شده است که جباری با شرایط خاص و به دور از اطلاع مربیان تیم با بدنساز دیگری وارد همکاری شده است و بر اساس شرایط وی تمرینات خود را ادامه داده است، اما این اتفاق با نا رضایتی اعضای تیم استقلال همراه شده است زیرا وی نباید در تمرینات اختصاصی یک مربی دیگر به جز مربیان استقلال حاضر می‌‌شد، اما وی چنین اقدامی را انجام داده است و باید در این خصوص پاسخگو باشد.

گفتنی است، از طرفی، جر و بحث مشکلاتی که در این خصوص بین بدنساز استقلال و بدنساز سابق این تیم که با جباری همکاری دارد، باعث شده است که آبی ها در این مورد اقداماتی را انجام دهند زیرا معتقدند که این مربی نباید با بازیکن این تیم همکاری می‌کرد و با این اقدام عامل ایجاد حرف و حدیث و مشکلات بسیار زیادی شد.

شایان ذکر است، آبی ها از این اتفاق بسیار دلخور هستند و اعلام کردند که به این مربی شکایت می‌کنند که وی نباید در این خصوص اقداماتی را انجام می‌داد، از طرفی وی بدلیل حضور در تیم مظلومی مورد تأیید آبی ها نیست.

*** بدهی سر سام آور آبی ها به هتل های محل اقامت

اعضای تیم استقلال، بدلیل مشکلات مالی به هتل های شهر تهران بدهکار هستند و تا کنون این مشکل را حل نکردند و در این خصوص دچار مشکلات جدی شدند زیرا مشکلات مالی از سال های گذشته انباشته شده است.

بر اساس این گزارش، مشکلات اقامت آبی ها از ابتدای این فصل عنوان شد و مدیریت استقلال اعلام کرد که این مشکل را هرچه سریعتر حل می‌کند زیرا آبی ها پیش از هربازی در اردو حاضر می‌شوند و این امر کاملاً برای یک تیم حرفه ای الزامی است، اما از طرفی مشکلات مالی این تیم عاملی است که مدیر عامل باشگاه در این خصوص با راه و روش متفاوتی به نتیجه مورد نظر دست یابد، اعضای این باشگاه از سوی چند هتل که در طول فصل در آنها اقامت داشتند با اخطار جدی رو به رو شدند و به این دلیل باید در خصوص پرداخت مبلغ قابل توجهی اقدامات لازم را انجام دهند البته در این خصوص اقدامات انجام گرفته است و حتی مسئولین تیم استقلال، شرایط را برای پرداخت مقداری از بدهی خود فراهم کردند و این اتفاق نیز رخ داده است تا تیم در ادامه بازی ها با مشکل خاصی رو به رو نشود اما حساب آبی ها هنوز تسویه نشده است و آنها باید مقدار باقی مانده را نیز به مسئولین در هتل های محل اقامت خود پرداخت کنند.

از طرفی، آبی ها قصد دارند در این خصوص با شرایطی خاص برخورد کنند که برای فصل جاری بدهی های مالی شان انباشته نشود تا ناچار شوند یک جا به آنها پرداخت کنند./آق

برچسب ها: آبی ها ، استقلال ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار