استاد بزرگ شطرنج کشورمان گفت: سعی دارم برنامه هایم را به طور حرفه ای دنبال کنم ولی حمایت های کلان از ورزش بسیار ضعیف است.

احسان قائم مقامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه اوضاع اسپانسر در ورزش حرفه ای بسیار ضعیف است و این امر باعث بروز مشکلات عدیده برای ورزشکارانی شده که به طور حرفه ای فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: من در طول ماه های اخیر به دلیل داشتن تغییر سبک نیاز به حضور در مسابقات مختلف آزاد دارم و در پیکارهای بین المللی بدون حامی مالی و با هزینه شخصی شرکت می کنم امیدوارم مسئولان با تدابیر خاص خود این مشکل را برطرف کنند.

وی در خصوص تغییر سبک بازی هایش اظهار داشت: حدود هشت الی 9 ماه است که بازی هایم را تند و تیزتر و پر خطر کرده و عملکردم تهاجمی تر شده است به نوعی که ریسک های معقول را می پذیرم و به دنبال سکوهای پرتاب و شکستن رکورد های قبلی خود هستم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانم سبک جدید خود را با گذشته ام تلفیق داده و تطابق دهم، سبک کاملی خواهد شد و درصد بردهایم افزایش خواهد یافت.

برای رسیدن به وضعیت ایده آل و آرمانی در چنین شرایطی فقط احتیاج به حضور در مسابقات مختلف از جمله برون مرزی و داخلی دارم.

وی یادآور شد: در ماه اخیر 2 مسابقه سریع داخلی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم انجام دادم و توانستم به خوبی عملکردم را مورد ارزیابی قرار دهم به طور قطع تمرینات را جدی تر از قبل دنبال کرده و نتایج بهتری را کسب می کنم  اما باز هم می گویم یک ورزشکار حرفه ای برای رسیدن به اهداف متعالی و کسب افتخار برای ورزش کشورش نیاز به حمایت های همه جانبه و جدی دارد. /ق

برچسب ها: تلبت ، لات ، ال ، تل ، ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار