معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ایمن سازی پایتخت در برابر بارش های آسمانی در روزهای آینده خبر داد.

مهندس عبداللهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح تمهیدات شهرداری تهران در زمان بارش و برف و باران گفت: همه ساله و بر اساس وظیفه ای که خود شهرداری در کارهای اجرایی دارد، برای آمادگی در زمان بارش اقداماتی که باید، صورت گرفته و مرتبا در حال اجراست.
روزانه نهرها، جوی ها و کانال های سطح تهران تمیز شده و در چند روز اخیر نیز این کار صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی کامل نیروهای شهرداری تهران در زمان بارش برف و باران تصریح کرد: نیروهای شهرداری تهران آمادگی لازم را در کارهای جاری مربوط به پاکیزگی نهرها و جوی ها دارند، ولی تقاضایی که از مردم داریم این است که همکاری لازم را با کارگران داشته باشند.
خیلی مواقع، شاهد زباله هایی هستیم که توسط شهروندان داخل نهرها و جوی ها ریخته شده و باعث انسداد آنها شده است.
این مقام مسئول شهرداری در ادامه عنوان داشت: نهرها و جوی ها گنجایش مشخصی دارند و ممکن است حجم آب جاری بیش از گنجایش نهرها باشد، اگر زباله ها نیز به داخل آنها ریخته شود این گرفتگی نیز بیشتر و تلاش خادمین شهرداری نیز بی نتیجه خواهد بود .
مهندس عبداللهی در خصوص آمادگی شهرداری تهران در زمان بارش اظهار داشت: شهرداری در مجموع در بحث بارش اقدامات خود را انجام داده و برای زمستان نیز ستادهای برف روبی آماده سازی شده اند.
همچنین یکسری ماشین آلات جدید در این رابطه به ناوگان خودرویی اضافه و آنهایی که نیاز به بازسازی و یا تجهیز داشته اند، مجهز شده اند.
وی گفت: امیدواریم با همکاری که مردم تهران با خادمین خود در شهرداری تهران خواهند داشت پاییز و زمستان امسال مشکلات کمتری در زمان بارش نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم./ل
برچسب ها: تهران ، بارش ، ایمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار