محفل شعر بزرگداشت یاد و خاطره دانش آموزان جان باخته بروجنی در سانحه واژگونی اتوبوس، با حضور جمعی از شاعران كشور، در فرهنگسرای بروجن برگزار شد.

این مراسم، با حضور بیش از یكصد شاعر از استان های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، و خانواده های جان باختگان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه پاسداران عفت شهر بروجن برگزار شد.

در این مراسم، شاعران با خواندن سروده های خود، در درگذشت 26 دانش آموز و فرهنگی شهرستان بروجن در سانحه واژگونی اتوبوس، به سوگ نشستند.

شاعران شركت كننده در این محفل شعرخوانی، با بیان تسلیت و تأثر فقدان دانش آموزان و همراهان آنان، در اشعار خود، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

******

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.