مديرعامل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خوزستان گفت: شركت‌هايي كه قصد حضور در نمايشگاه را دارند علاوه بر اين‌كه بايد فعال باشند، ‌بايد توان صادرات و انعقاد قرارداد را داشته باشند.

         
    
   به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان رحيم جليلي اظهاركرد: با توجه به بازاريابي و رايزني‌هايي كه از قبل انجام داديم قطعا برگزاري اين نمايشگاه ارزآوري و نتايج مطلوبي براي خوزستان در برخواهد داشت.

وي بيان‌كرد: صنايع كشاورزي، محصولات آبزي نظير ميگو و ماهي، صنايع‌دستي و بسته‌بندي، مواد غذايي، خرما و فراورده‌هاي نفتي و شيميايي از محصولات قابل ارايه در نمايشگاه آستاراخان مي‌باشد. اميدواريم با توجه به مشكلات اقتصادي و تحريم‌ها موجود برگزاري اين نمايشگاه صادرات استان را رونق دهد.

مديرعامل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خوزستان فرهنگ برگزاري نمايشگاه‌هاي استان را داخلي و نه خارجي عنوان‌كرد و افزود: متاسفانه با اين‌كه 20 سال از زمان افتتاح نمايشگاه بين‌المللي خوزستان مي‌گذرد اما هنوز فرهنگ نمايشگاه در خوزستان جانيافتاده است و يك قدم براي بين‌المللي بودن آن برداشته نشده است. اين در حالي است كه ما در صنعت نفت، ساختمان و محصولات كشاورزي بسيار فعال هستيم.

جليلي قيمت هر متر مربع غرفه فضاي سرپوشيده اين نمايشگاه را 90 دلار عنوان‌كرد و افزود: اين نمايشگاه از 11 تا 14 آذرماه به متراژ 600 مترمربع در آستراخان روسيه برگزار خواهد شد. حداقل غرفه درخواستي در سالن سرپوشيده 12 مترمربع مي‌باشد، البته متراژ غرفه‌ها بر اساس ضريب 12 متر مربع افزايش مي‌يابد. تاكنون 40 واحد توليدي در اين نمايشگاه ثبت‌نام كرده‌اند و اميدواريم تا چند روز آينده ظرفيت خالي نمايشگاه كه 10 واحد است، تكميل شود.

 در حال حاضر استان آستاراخان با استان‌هاي مختلف جمهوري اسلامي ايران از جمله گيلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي و هرمزگان طرف همكاري‌هاي تجاري، اقتصادي و فرهنگي مي‌باشد. در آستاراخان حدود 150 شركت ايراني به ثبت رسيده‌اند و در آن فعال هستند./س

 

    

    


برچسب ها: نمایشگاه ، استاراخان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.