مسئول ستاد امنیت روانی نیروهای مسلح گفت: بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران پرچمدار وحدت ميان مردم و نظام است و هر بسيجي نماد فداکاري، ايثار و از خود گذشتگي است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار عباس حاجي نجاري در نشست سياسي حوزه بسيج سازمان تامين اجتماعي در خصوص راهبرد غرب در جهت تحريم‌هاي ايران در طول پنج دوره اخير اظهار داشت: اولين دوره آن به زمان اوايل روزهاي انقلاب اسلامي بر مي‌گردد که آمريکا با بلوکه کردن سرمايه‌هاي ايران و فشار بر لغو قرار دادهاي اقتصادي ايران با ديگر کشورها خصومت خود را نشان داد.

وي ادامه داد: پس از تسخير لانه جاسوسي آمريکا در تهران و قطع رابطه آمريکا و ايران اين موضوع وارد فاز جديدي از مسائل شد که به دنبال آن شاهد کمک رساني غرب به خصوص آمريکا در زمان جنگ تحميلي به دشمن بوديم.

حاجي نجاري خاطر نشان کرد:‌ نقش بسيج و بسيجي در آن دوران بسيار قابل لمس بود به طوري که هر يک براي آسايش مردم و ملت جان خود را در کف دستان خود گرفته و در ميدان‌ حق عليه باطل وحدت و يکپارچگي خود را نشان دادند.

وي يادآور شد: بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران پرچمدار وحدت ميان مردم و نظام است و هر بسيجي نماد ايثار، فداکاري و از خود گذشتگي است.

حاجي نجاري با اشاره به تشديد تحريم‌ها از سوي آمريکا و غرب در ماه‌هاي اخير اظهار داشت: به گفته خود مسئولان آمريکايي آنها تنها مي‌خواهند آحاد مردم را از شديد شدن اين تحريم‌ها زير فشار برده تا از اين طريق نظام را زير سوال برده تا و در پي تغيير آن به وسيله خود مردم هستند.

وي حضور هوشيار مردم بسيجي ايران در پاي صحنه مبارزه را بسيار مهم دانست و تاکيد کرد: ملت ايران همواره امتحان خود را در چنين صحنه‌هايي همچون هشت سال جنگ تحميلي پس داده و آنها بايد بدانند که اين ملت و مردم هيچ گاه وحدت و همبستگي خود را رها نخواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، وحدت ، نظام ، نجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار