فيلمبرداري فيلم سينمايي "چ" ساخته ابراهيم حاتمي كيا با ادامه پيدا كردن در پادگان نظامي سپاه پاسداران در شهر تهران تا 20 روز ديگر به پايان مي رسد.

علي قائم مقامي مدير توليد فيلم سينمايي "چ" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلمبرداري اين فيلم تا 20 روز ديگر به پايان مي‌رسد كار تدوين آن توسط مهدي حسيني وند و ساخت موسيقي اين اثر به وسيله بهزاد عبدي همزمان با فيلمبرداري در حال انجام است.
وي  ادامه داد: امكان رسيدن فيلم سينمايي "چ" به جشنواره فيلم فجر با تمام تلاش هاي انجام شده وجود دارد و فيلمبرداري اين اثر در حال حاضر در شهر تهران در پادگان نظامي سپاه پاسداران با امكانات پيشرفته نظامي انجام مي شود و با ساخت دكورهاي مربوط به شهر پاوه در اين پادگان هم اكنون صحنه هاي درگيري هاي خياباني در پاوه انجام مي‌پذيرد.
مدير توليد اين فيلم عنوان كرد: سكانس هاي مربوط به سقوط هلي كوپتر به پايان رسيده و تنها يك سكانس از بازي سعيد راد باقي مانده اين فيلم با تمام مشكلات بسيار متفاوت ترين اثر سينمايي ابراهيم حاتمي كياست و از 10 مهر ماه نيز كار بر روي جلوه هاي بصري اين فيلم انجام شده است.
گفتني است، در فيلم سينمايي "چ" به كارگرداني ابراهيم حاتمي كيا، نقش شهيد چمران را فريبرز عرب نيا ايفا مي كند و سعيد راد، مريلا زارعي، بابك حميديان از ديگران بازيگران آن هستند.
حاتمي كيا در فيلم سينمايي "چ" سراغ دو روز و دو شب از زندگي شهيد چمران رفته و از روز 25 تا 27 مرداد 1358 زندگي اين شهيد بزرگوار را روايت مي كند.
حسين جعفريان مديريت فيلمبرداري فيلم را برعهده دارد و كار طراحي صحنه و لباس فيلم به عباس بلوندي سپرده شده، مهرداد ميركياني طراحي چهره پردازي و بهمن اردلان صدابردار اين فيلم هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار