زندگي "جولیان آسانژ" بنیانگذار سایت "ویکی لیکس" فيلم مي شود

زندگی "جولیان آسانژ" بنیانگذار سایت "ویکی لیکس" به تصویر کشیده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، زندگی "جولیان آسانژ" بنیانگذار سایت "ویکی لیکس" به تصویر کشیده می شود.
اولین بار که ویکی‌لیکس در دسامبر سال ۲۰۰۶ در اینترنت قرار گرفت، باعث برانگیختن دیدگاه‌هایی متفاوت شد. بعضی ضمن تمجید از عملکرد این پایگاه از آن به عنوان پدیده‌ای در عرصه روزنامه‌نگاری تحقیقاتی یاد کردند، این در حالی است که گروهی دیگر عملکرد این پایگاه را خطری در زمینه روزنامه‌نگاری دانستند.
ویکی‌لیکس سازمانی متشکل از گروه‌هایی با هدف واحد در سراسر جهان است که توسط جولین آسانژ، یکی از طرفداران آزادی اطلاعات که زمانی هکر بوده، بنیانگذاری شده‌است. او و همکارانش که اغلب وکیل هستند برای حفظ هویت افشاکنندگان از راهنمایی کارشناسانی مانند "بن لوری" که از پیشگامان تعریف پروتکل امنیتی "اس‌اس‌ال"(لایه سوکت‌های امن) برای انتقال امن اطلاعات از طریق اینترنت است، بهره می‌برند.
حالا قرار است که زندگی "جولین آسانژ" موضوع یک فیلم باشد در این فیلم "بندیک کامبریچ" نقش "آسانژ" را ایفا خواهد کرد و "جیمز مکوی" نقش مرد دست راست او "دانیل دامشیت برگ" را ایفا خواهد کرد.
داستان این فیلم بر اساس کتاب "در ویکی ليکس: اوقات من در کنار جولیان آسانژ در خطرناکترین سایت دنیا" نوشته  "دانیل دامشیت برگ" پی ریزی شده است.
"استیو کالین"، "برد دوراس" و "مایکل ساگر" تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت و فیلمبرداری این فیلم سال آینده آغاز خواهد شد./ي2
برچسب ها: آسانژ ، ویکی لیکس ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار