ارومیه/

تخصیص 120 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی

مدیر عامل شرکت‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: 120 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی آذربایجان‌غربی اختصاص یافت.

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: صنعتگران و تولیدکنندگان استان نگران مشکل مالی نباشند زیرا دولت طرح‌های خوبی برای حمایت از تولید و چرخه تولیدی کشور دارد.

مدیر عامل شرکت‌های صنعتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: یکی از حمایت‌های مهم دولت از تولیدکنندگان تخصیص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای تولیدی است که سهم استان آذربایجان‌غربی از این اعتبار 120 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی صنعت‌گران و تولیدکنندگان استان تأمین نقدینگی مخصوصاً سرمایه در گردش است.

موسوی اعلام کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و رایزنی‌هایی انجام شده امسال در فاز اول 120 میلیارد ریال در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به صنعتگران و تولیدکنندگان پرداخت خواهد شد و در فاز دوم 600 میلیارد ریال دیگر نیز به این اعتبار افزوده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این اعتبار هم‌اکنون تخصیص‌یافته و در حال انتخاب بانک‌های عامل هستیم، اظهار داشت: با توزیع این اعتبار بسیاری از مشکلات مالی تولیدکنندگان حل و فصل شود.

موسوی گفت: در حال حاضر بیش از 800 واحد به بهره‌برداری رسیده در استان وجود دارد که در این واحدها بیش از 17 هزار نفر مشغول به کار هستند. برای بهره‌برداری از این واحدها تاکنون 5 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.