فيلم هاي سينمايي اكران شده در ژانر كودك با وجود اختيار داشتن 25 سالن سينمايي در گيشه ناكام ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، چهار فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" به كارگرداني ايرج طهماسب، "اختاپوس" به كارگرداني سيد جواد هاشمي، "هم بازي" به كارگرداني غلامرضا رمضاني، فيلم سينمايي "سلام بر فرشتگان" به كارگرداني فرزاد اژدري در ژانر كودك در سينماهاي كشور در حال اكران هستند.
در اين ميان تنها فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" توانست پس از 75 روز نمايش فروشي 6 ميلياردي را در سينماهاي كشور سپري كند و ديگر فيلم هاي اين سينما در اكران ناكام ماندند گرچه بعد از فروش چشمگير كلاه قرمزي و چند فيلم ديگر در زمينه سينماي كودك اكران شد اما اين فيلم ها خواسته كودكان و مخاطب بزرگسال را برآورده نكرد.
با نگاهي به هزينه توليد اين فيلم در مي‌يابيم كه آمار فروش فيلم ها در مقايسه با هزينه توليد آن ها بسيار اندك است و فروش آن ها سازندگان اين فيلم را راضي نمي كند.
در اين ميان تنها فيلم سينمايي "اختاپوس" به نسبت ديگر فيلم هاي سينماي كودك مخاطب داشته و توانست پس از چهار هفته اكران فروشي 280 ميليون توماني را براي خود رقم زند.
"هم بازي" غلامرضا رمضاني، نيز پس از سپري كردن چهار هفته اكران فروشي 38 ميليون توماني و فيلم سينمايي "سلام بر فرشتگان" به كارگرداني فرزاد اژدري پس از سه هفته نمايش فروشي 33 ميليون توماني را تجربه كرد.


اين سه فيلم با داشتن 25 سالن سينمايي فروشي 340 ميليون توماني را پس از چهار هفته اكران براي سينماي كودك رقم زدند كه با در اختيار داشتن بيشترين تعداد سالن سينمايي فروش قابل قبولي نيست./ي2
برچسب ها: سینما ، کودک ، گیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار