فرماندار كوثر گفت: اطاعت و پیروی از ولایت فقیه باید سرمنشا حل تمام مسائل در كشور باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سیدسعدالله رییس ساداتی افزود: كشوری كه دفاع از حقوق مظلومان جهان ، رسیدن به مرز خودكفایی و استقلال را با پیروی از مقام عظمای ولایت سرلوحه كار خود قرار داده هر روز توطئه ای علیه آن توسط كشورهای سلطه گر و زورگو انجام می شود.

وی با اشاره به این كه به دلیل شرایط بوجود آمده از نظر اقتصادی مردم با برخی مشكلات روبرو شده اند گفت: مشكلات و موانع ایجاد شده از سوی دشمنان نتوانسته ذره ای از وفاداری مردم به نظام را كم كند.

رییس ساداتی افزود: با توجه به توطئه ها و ترفندهای دشمنان برای رسیدن به قله های رشد و ترقی علمی و دفاعی نیاز است از امروز با دوراندیشی و آموزش در تمامی زمینه ها مراقبت های لازم را انجام دهیم. 

وی گفت: ملت ایران در به ثمر رسیدن انقلاب و كوتاه كردن دست استكبار از میهن خون های زیادی را نثار كرده كه نسل امروز و فردای جامعه باید قدرشناس این جانفشانی ها باشند و روحیه استكبار ستیزی را در خود تقویت كنند.

فرماندار کوثررمز پیروزی را حفظ وحدت و همدلی همراه با معرفت و بصیرت دانست و افزود: تا زمانی كه بصیرت و آگاهی خود را حفظ كنیم دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی عاجز هستند./ب

برچسب ها: کوثر ، اطاعت ، از ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.