با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي اردستان استان اصفهان اعضاي باند هفت نفره سارقان احشام اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، " سرهنگ "مجيد صالحي پور " صبح امروز با بيان اين مطلب اظهار داشت :در پي وقوع سرقت 323 راس احشام و ربوده شدن چوپانان گله بلافاصله كشف سرقت در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت .
اين مقام مسئول در ادامه افزود : در تحقيقات اوليه مشخص شد دو چوپان تبعه بيگانه كه به ظاهر ربوده شده بودند با سارقان همدست بوده و قبل از وقوع سرقت تماس هايي با آنان برقرار و مقدمات سرقت را فراهم كرده اند.
وي بيان داشت : كارآگاهان همچنين با انجام بررسي هاي گسترده خود دريافتند كه يكي از سارقان از افراد خلافكار و داراي سوابق متعدد سرقت بوده كه در مخفيگاهي در شهر ري سكونت دارد.
اين مقام مسئول عنوان داشت: با كسب اطمينان از درستي اين اطلاعات مامورنا با هماهنگي و دريافت نيابت قضايي به ورامين اعزام و وي را دستگير و به شهرستان اردستان منتقل كردند كه متهم هنگامي كه با اسناد و مدارك مستند پليس مواجه شد به بزه انتسابي خود اعتراف و ساير همدستانش را نيز معرفي كرد. 
فرمانده انتظامي شهرستان اردستان اصفهان بيان داشت: سرانجام پس از گذشت چندين ماه كار شبانه روزي و خستگي ناپذير و با به كار گيري اقدامات خاص پليسي مخفيگاه ساير سارقان نيز در شهرستانهاي كرج ، ورامين ، تهران و اصفهان شناسايي و طي هماهنگي و نيابت قضايي با انجام عمليات هاي ويژه تمامي اعضاي باند هفت نفره پرونده سرقت احشام دستگير و تعداد سه دستگاه خودروي سبك و سنگين و 9 خط تلفن همراه از آنان توقيف شد. 
سرهنگ صالحي پور در پايان خاطر نشان كرد:متهمان دستگير شده همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شده و با صدور قرار صادره روانه زندان شدند./ف
برچسب ها: دستگیری ، باند ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار