عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس،گفت:تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی اقدامی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید بر این اساس ضروری است تا نتایج آن برای مردم شفاف‌سازی شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ قاسم جعفری افزود:به طور حتم در تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی باید با جدیت،واقعیت‌های موجود را پیگیری کرد تا بتوان به نتیجه درست و دقیق دست یافت.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی،خاطرنشان کرد:در تحقیق و تفحصی که از دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفت به دلیل روشن نبودن برخی واقعیت ‌ها و مشخص نشدن نتایج آن، این کار فقط منجر به صرف هزینه‌های زیاد شد.

نماینده مردم بجنورد،مانه و سملقان،گرمه و جاجرم در مجلس نهم، با تاکید بر سوالات متعدد بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی،افزود: برای تصویب تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی حتی برخی از نمایندگانی که رای ممتنع دادند به دنبال پاسخگویی از عملکرد چند ساله این دانشگاه هستند.

وی تصریح کرد: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی باید به دور از هرگونه حاشیه انجام شود تا اگر مواردی خلاف ضوابط و قواعد قانونی اتفاق افتاده باشد برای افراد جامعه روشن شود.

جعفری سرعت و دقت را دو عامل اصلی در انجام تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد وگفت: از بزرگترین معضلات در انجام چنین کارهای بزرگی، این است که سرعت و دقت به طور همزمان انجام نمی‌گیرد به همین دلیل در اغلب موارد با پایان تحقیق و تفحص‌ها، مشخص شدن نتیجه واقعی با مشکل روبرو است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد:در این زمینه بکارگیری دقت لازم در کنار سرعت زیاد شرایطی را فراهم خواهد کرد تا زمینه پاسخ‌گویی دقیق به مردم فراهم شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.