این قرارداد با توجه به تحت فشار بودن دولت میانمار، همچون برگ برنده ای برای این کشور است تا از فشار فزاینده کشورهای مسلمان و گروههای مستقل حقوق بشری خارج شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پس از قتل عام مسلمانان مظلوم میانمار و رانده شدن آنها از محل زندگی خود، مسئولان کشورهای اروپایی قول همکاری و سرمایه گذاری در این کشور را داده اند و به نوعی، ضمن چشم پوشی کردن بر این جنایت ها، دولت این کشور را در ادامه راه ضدحقوق بشری خود تشویق کردند.

اکنون نیز مقامات دولتي ميانمار و صندوق كودكان سازمان ملل متحد درباره رفع نيازهاي كودكان قرارداد همكاري منعقد كردند تا نشان دهند تنها چیزی که برای این سازمانهای جهانی مهم نیست، جان و حرمت مسلمانان است.

آنطور که رسانه های شرق آسیا خبر داده اند داخين سان يي، معاون وزير برنامه ريزي ملي و توسعه اقتصادي ميانمار در گفتگو با رامش شراستا، نماينده صندوق كودكان سازمان ملل متحد با انعقاد قراردادي بر ادامه همكاريها در حمايت از رشد و توسعه نيازهاي كودكان تاكيد كرد.

تلاش براي سلامتي و رشد و توسعه كودكان، دسترسي به آب آشاميدني، ايجاد محيط زيستي سالم، برخورداري از بهداشت فردي، رفع نيازهاي اوليه آموزش و رفع تبعيض جنسيتي، مبارزه با بيماريهايي همچون ايدز، حمايت از كودكان، نظارت و ارزيابي خدمات اجتماعي از جمله مهمترين محورهايي است كه در قرارداد حمايت از نيازهاي كودكان با یونیسف درج شده اما هیچ اشاره ای به وضعیت نامناسب کودکان مسلمان نشده است.

این قرارداد با توجه به تحت فشار بودن دولت میانمار، همچون برگ برنده ای برای این کشور است تا از فشار فزاینده کشورهای مسلمان و گروههای مستقل حقوق بشری خارج شود و خود را حکومتی انسان دوست و همکار با سازمانهای جهانی نشان دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار