معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 گفت: به منظور زیبایی منظر شهری در فصل پاییز و زمستان امسال، شهروندان منطقه شاهد فضای سبزی زیبا و آرام بخشی خواهند بود.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور زیبایی منظر شهری گل های کوکب به همراه گل کلم تزئینی و داوودی در بزرگراه شهید زین الدین، صیاد شیرازی و امام علی (ع) و خیابان های هنگام، بلوار پروین، پاسداران کاشته شده است، تا شهروندان در فصل پاییز و زمستان شاهد فضای سبزی متنوع و آرام بخشی باشند.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 از احداث باغ گل کوکب در بوستان پلیس خبر داد و ادامه داد: در این باغ گل 2000 مترمربعی ، 31000 گل پایه بلند و پایه کوتاه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع کاشته شده است.
در ادامه ذبیح اله حسینی رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 از طبیعت زیبای باغ گل بوستان پلیس به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تهران یاد کرد و تصریح کرد: طبق پیش بینی ها، ظرفیت های خوبی برای جذب مشتاقان و گردشگران مختلف در منطقه وجود دارد که باغ پرندگان از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر تهران به حساب می آید.
حسینی خاطر نشان کرد: به منظور آشنایی بیشتر مردم به چگونگی تکثیر و تولید و نگهداری گل های گوناگون در ایران، کارشناسان کلینیک گل و گیاه منطقه اقدام به آموزشی رایگان و پخش بروشورهای آموزشی بین شهروندان کرده است./ز
برچسب ها: شهروندان ، فضای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.