تمرين امروز استقلال قبل از ديدار دوستانه مقابل فجر سپاسي شيراز برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در تمرین امروز بعدازظهر که از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی این تیم درحال برگزاری است.

لازم به ذکر است طبق گفته های مسئولان تیم استقلال مبنی بر تمرین کردن فابیو جانواریو در تمرین امروز، ولی این بازیکنان دوباره در تمرین امروز حضور نداشتند.

در تمرین امروز استقلال 30 هوادار به کمپ اختصاصی این تیم آمده و شاهد تمرین کردن بازیکنان این تیم هستند.

بازیکنان در ابتدای تمرین به مدت ده دقیقه به دور زمین و در ادامه زیر نظر مجید صالح مربی این تیم مشغول حرکات کششی شدند.

امیر قلعه نوعی هم با لباس ورزشی در کنار زمین مشغول تماشای تمرین بازیکنان این تیم بود، گفتنی است، تیم استقلال فردا در بازی تدارکاتی در کمپ اختصاصی خود میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز می‌باشد.

لازم به ذکر است تیم فجر شهید سپاسی امروز در کمپ استقلال تمرینی را داشتند.

از پیشکسوتان سیروس دین محمدی در تمرین امروز حضور داشت.

علی امیری معاون اجرایی این تیم هم از اوایل تمرین در کمپ مرحوم حجازی حضور داشت و شاهد تمرین بازیکنان تیم بود.

بعد از حرکات کششی بازیکنان کار با توپ را آغاز کردند و دو به دو با یکدیگر پاس کاری کردند.

دروازه بان های این تیم هم به صورت جداگانه با مربی درواز بانها تمرین خود را انجام دادند.

تمرين استقلال پس از انجام حرکات کششي ساعت 17 به پايان رسيد.

امیر قلعه نویی: اختلاف ژوزه و کی‌روش به من ربطی ندارد

فتح اله زاده باید در خصوص جانواریو تصمیم گیری کند ولی محرومیت برای این بازیکن در نظر نگرفتیم.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مدیریت تیم جناب آقای فتح اله زاده توانستند آرامش به تیم بدهند و با حضور عرب و شاه حسینی در حال حاضر هماهنگی خوبی داریم.

وی در ادامه در خصوص مصدومیت مجتبی جباری گفت: جباری 10 روز است که تمرینات خود را در زمین چمن آغاز کرده و از فردا هم می‌تواند به ما ملحق شود .

وی همچنن در خصوص مصدومیت بازیکن خارجی این تیم گفت: فابیو جانواریو متأسفانه از ناحیه زانو دچار یک مصدومیت شده که در حال حاضر زیر نظر پزشکان تیم در حال مداوا می‌باشد.

قلعه نویی در خصوص تیم ملی جوانان و نوجوانان نيز گفت: باید به مربیان این تیم آقایان محمدی و دوستی مهر خسته نباشید  بگويیم که در این تیم خیلی خوب کار کردند.

وی در ادامه در خصوص بازی ایران با ازبکستان گفت: این بازی شرایط خاص خود را دارد و در مورد حضور هواداران باید بگویم که بعد از خدا و اهل بیت امید ملی پوشان به این هواداران است.

وی افزود: خدا را شکر تیم ملی آرامش خوبی دارد و فوتبال را در حال حاضر نیاز دارد به صعود به جام جهانی چون خیلی ها بعد از المپیک برای فوتبال ما جبهه گرفتن، وی در پایان نیز در مورد اختلاف ژوزه و کی‌روش گفت: اختلاف این دو مربی به من ربطی ندارد و من سعی می‌کنم در چهارچوب کاری خودم صحبت کنم./آق
برچسب ها: استقلال ، جانواریو ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.