مدير كل ورزش و جوانان فارس گفت: بهسازي استاديوم حافظيه تقريبا تمام شده و ورزشگاه آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس سيدغلامرضا كمانه افزود: چمن ورزشگاه سبز شده و به‌زودي مي‌توان از آن استفاده كرد.

وي تصريح كرد: موضوع ناهمواري‌هاي اين زمين كاملا مرتفع شده است زيرا زمين تسطيح ليزري شده و تنها براي موضوع چمن 700 ميليون تومان هزينه شده است.

كمانه خاطرنشان كرد: بيشترين كار را روي زمين چمن انجام داديم كه شامل زيرسازي، تسطيح ليزري، ايجاد چاه‌هاي جذبي، لوله‌گذاري و سيستم گرمايشي و همچنين استفاده از آخرين تكنولوژي كاشت چمن بود.

وي با بيان اينكه ورزشگاه شش هزار نفري شيراز وارد مرحله ساخت شده است، گفت: تجهيزكارگاه انجام شده و اكنون در حال كندن پي هستيم.

كمانه با قدرداني از اعضاي شوراي شهر و شهردار شيراز، گفت: اعضاي شورا خصوصا اعضاي ورزشي آن و شهردار شيراز در خصوص پروژه‌هاي ورزشي و همكاري با اين اداره كل تاكنون سنگ تمام گذاشته‌اند.

وي در خصوص تعيين تكليف هيات‌هايي كه با سرپرستي اداره مي‌شود، گفت: در 5 ماه گذشته كه به‌عنوان مديركل اين اداره مشغول خدمت شده‌ام، حداقل 8 انتخابات برگزار شد كه آخرين آن شطرنج بود، انتخابات براي تعيين رييس هيات‌ها به ترتيب برگزار مي‌شود تا مشكل را كامل حل كنيم./س


برچسب ها: ورزشگاه ، حافظیه ، آماده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.