معاون اداری مالی شهرداری کاشان از خواهر خواندگی شهرداری کاشان با خانه هنرمندان ایران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سید مهدی مجدالاشرافی گفت: این اقدام با هدف تعامل و ارتقا سطح کیفی فعالیت های دستگاه های فرهنگی و به منظور تبیین و تعیین ظرفیت ها و محورهای اجرای برنامه های مشترک منعقد شده است.

وی ترقی و ارتقا هر اجتماعی را در گرو مشورت و بهره مندی از آگاهان و بزرگان جامعه دانست و بر لزوم بهره گیری از تجربه ها، همکاری و تعامل متقابل تاکید کرد.

به گفته وی، تشکیل خانه هنرمندان شعبه کاشان، همکاری و مشارکت در نشر و تولید محصولات فرهنگی مکتوب صوتی و تصویری با موضوع های مرتبط با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و ارتقای شناخت شهروندان، اجرای جشنواره ها و مسابقات فرهنگی هنری و همایش های اجتماعی مشترک از جمله بندهای انعقاد این تفاهم نامه است.

معاون اداری مالی شهرداری کاشان، مشارکت برای انتقال تجربیات فرهنگ عمومی و شهروندی، برپایی هفته فرهنگی هنری و جشنواره اقوام، نمایشگاه های فصلی و صنایع دستی و فراهم کردن زمینه های لازم با هدف آشنایی شهروندان تهرانی با کاشانی ها در قالب تورهای خانوادگی را ازدیگر بند های این تفاهم نامه عنوان کرد.

مجدالاشرافی مشارکت در محتوا سازی فعالیت های فرهنگی هنری طرفین با هدف هم افزایی، مهندسی فرهنگی، ارایه راهکارهای مناسب و معرفی گروه های هنری متعهد و خلاق برای برنامه های مناسبتی را به عنوان بخشی دیگر از بندهای این خواهر خواندگی بیان کرد.

تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرداری کاشان با خانه هرمندان ایران در هشت بند و دو نسخه تنظیم شده است./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، تفاهم ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.