رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، در حکمی ˈحمیدرضا خلیلیˈ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند را به عنوان مدیر نمونه شهرستان های چهارده گانه استان تهران در سال 91- 1390 برگزید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/  این انتخاب بر اساس عملکرد و رشد بالندگی و ارتقا سازمانی در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با بهره گیری از فرهنگ کار و مدیریت جهادی در ارزیابی شاخص های عملکردی (186 شاخص) در بین مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای استان تهران صورت پذیرفته است.

گفتنی است مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در سال زراعی گذشته نیز موفق شد تا در مجموع شاخص بخش های آبیاری تحت فشار، امور اراضی، هدفمندسازی یارانه ها، تسهیلات پرداختی، باغبانی، طیور، دام و ترویج و آموزش کشاورزی، حفظ نباتات، زراعت و صنایع تبدیلی و .....، مقام اول استان را به خود اختصاص دهد.

خلیلی از سال 1377 وارد جهاد کشاورزی شد و پس از طی مسوولیت در بخش های مختلف به مدت سه سال است که به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند مشغول فعالیت است.

همچنین معاون مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند نیز به عنوان معاون نمونه در بین معاونان مدیران جهاد کشاورزی استان تهران انتخاب شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حکمی دیگری ˈمحمد ترکیانˈ معاون مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند را به عنوان معاون نمونه استان برگزید.

جهاد کشاورزی شهرستان دماوند در سال 90 نیز در بین 14 شهرستان استان تهران در مجمموع شاخص عملکردها، رتبه نخست را کسب کرده بود.

دماوند به عنوان شهرستان سبز، در شمال شرقی استان تهران و در فاصله حدود 50 کیلومتری تهران قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.