سفير آمريکا در فرانسه ، آمريکا را کشوري دودسته دانست که اتحاد هميشگي خود را از دست داده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني بي اف ام تي وي فرانسه، چارلز ريوکين سفير آمريکا در فرانسه پس از پيروزي باراک اوباما در انتخابات رياست جمهوري آمريکا گفت :«من نماينده حزب دموکرات نيستيم اما به عنوان يکي از دوستان نزديک به باراک اوباما، از پيروزي وي در انتخابات بسيار خوشحالم. نود و سه درصد از فرانسويها مايل بودند اوباما دوباره در انتخابات به پيروزي برسد  و به احتمال زياد آنان نيز بسيار خرسندند. »
سفير آمريکا در فرانسه ادامه داد:« در حال حاضر آمريکا دچار دو دستگي هاي عميقي شده است و اکنون اين کشور به وحدتي دوباره نياز دارد. بايد اتحادي دوباره حول رئيس جمهور در دوره دوم رياست جمهوري او شکل گيرد.»
وي ادامه داد :« درحال حاضر روابط ميان آمريکا و فرانسه حسنه است و دو کشور در همه پرونده هاي بين المللي با يکديگر همکاري مي کنند. »
وي در خصوص سياستهاي بين المللي آتي آمريکا گفت :« اوباما تلاشهاي زيادي در دوره اول رياست جمهوري خود کرده بود. وي در عرصه سياستهاي خارجي تلاشهايش را دو چندان خواهد کرد هر چند در زمينه داخلي اين تلاشها بيشتر در زمينه کاهش بيکاري و ترغيب رشد اقتصادي دنبال خواهد شد.»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار