علیرضا محمد هافبک تیم فوتبال استیل آذین گهر لرستان با انتقاد از وضعیت مالی این تیم معتقد است تغییرات مدیریتی نتوانسته مشکل پولی بازیکنان را حل نماید.

محمد در خصوص آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فکر می کردیم با آمدن آقای هدایتی بدهی باشگاه به بازیکنان مرتفع شود ولی ما هنوز هیچگونه پولی دریافت کرده ایم و مدیریت جدید نیز نتوانسته بدهی باشگاه به بازیکنان را پرداخت نماید.

هافبک تیم استیل آذین گهر ادامه داد، از ابتدای فصل فقط 2 درصد قراردادهای خود را دریافت کرده این و در میان تیم های لیگ برتر پائین ترین پرداختی به بازیکنان گهر بوده است و شرایط قبلی هنوز ادامه دارد و ما چیزی از مدیریت جدید ندیده ایم ضمن اینکه امکانات خاصی که انتظار داشتیم را دریافت نکرده ایم و به طور یقیم برای ادامه فصل به مشکل بر می خوریم.

هافبک استیل آذین گهر ادامه داد: بازیکنان ما وضعیت مالی بدی دارند و این شرایط در کیفیت بازی بازیکنان تأثیر دارد و توقع نفرات از مدیریت جدید حل مشکلات و پرداخت بدهی ها است.

محمد در خصوص کادر فنی جدید گفت: آمدن مایلی کهن تأثیر مثبتی برروی روحیه بازیکنان داشته است و تمرینات ایشان بسیار مدرن و با روش روز دنیا است و در حال حاضر اردوی خوبی را در کرج برگزار می کنیم و برای ادامه لیگ آماده می شویم./آق

برچسب ها: استیل آذین ، کرج ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار