آیا می توان با کاشت مو خط موی جلوی سررا پایین تر آورد؟ بله، ولی از نظر زیبایی شناسی محدودیت های مخصوصی در پائین آوردن خط موی جلوی سر وجود دارد و بر مبنای مقیاس های مشخصی می توان این خط را جلو آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،بعد از كاشت مو چه اتفاقی می افتد؟ بعد از عمل دلمه هايی اطراف گرافت ها تشكيل می شوند كه چند روز بعد با شستشوی مرتب روزانه می ريزند. موهای کاشته شده برای يک ماه پس از پيوند رشد کرده و سپس ريشه موها وارد استراحت شده و ساقه های آنها می افتند. موها پس از 4-3 ماه از حالت استراحت خارج و شروع به رشد کرده و ساقه های جديد مو از پوست بيرون می آيند. به طور کلی قسمت طاس 12-9 ماه پس از پيوند کاملاً حالت عادی خود را به دست آورده و نمای محل کاشت به گونه ای می باشد که معمولاً هيچ کس متوجه کاشت مو در اين محل نخواهد شد و اين محل کاملاً طبيعی به نظر می رسد. خودداری از انجام كارهای سنگين برای 2 هفته ضروری بوده و بهتراست در اين دوران از خم شدن زياد در حالت ايستاده نيز پرهيز کنيد. هرگونه فعاليت ورزشی در هفته اول ممنوع است. از هفته دوم می توانيد فعاليت های ورزشی سبک (به جز شنا) را شروع کرده و از هفته سوم ورزش از هر نوع آزاد است. لازم است محل كاشت مو روزانه تا 2 هفته با شامپوی بچه به صورت ملايم شسته شود. فشار آب دوش نبايستی زياد باشد. پس از دو هفته نحوه شستشوی سر به حالت عادی بازگشته و مراعات خاصی لازم ندارد. فرد می تواند 2-1 روز پس از کاشت مو به سرکارش بازگردد. معمولاً به دنبال انجام کاشت مو ی کسری داروهای تقویتی تجویز می شوند. این داروها عمدتاً در جهت حفظ و نگهداری موهای قبلی فرد بوده و موهای کاشته شده نیاز به مصرف دارو و مراقبت خاصی ندارند.

در مورد کاشت ابرو برای زیبایی به جای تاتو و میزان موفقیت پیوند موهای ابرو توضیح دهید. در کاشت ابرو از موهای ظريف بالای گوش استفاده می شود. گرچه تاتو روش سريع تر و ارزان تری است ولي قابل مقايسه با كاشت موی طبيعي نمی باشد. البته پیوند ابرو دارای محدوديت های زيادی است. در كاشت ابرو از ظريف ترين تكنيك های جراحی استفاده می شود تا موهای پیوند زده شده پس از رويش تفاوت زيادی با موهای اصلی نداشته باشند./س


برچسب ها: نظر ، زیبایی ، شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.