مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» در فرهنگسرای فردوس با پخش قسمت‌هایی از سریال نقد و بررسی می‌شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای فردوس ، در  بیستمین و هشتمین جلسه خانه فیلم فرهنگسرای فردوس که روز دوشنبه 22 آبان ساعت 18 به نقد و بررسی مجموعه «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی اختصاص دارد برگزار می شود .
مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» تازه ترین سریال سعید آقاخانی پس از «خوش نشین ها» است که بر اساس فیلمنامه مهراب قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی در ۲۶ قسمت آماده پخش شده است .
بر اساس این گزارش «دزد و پلیس» ماجرای ناصر فردی شرور و خشن و سابقه‌دار است که در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدیدنظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر می‌کند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمی‌دارد…!
بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین،عزت‌ا … مهرآوران، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، مجید مشیری، کمند امیر سلیمانی،خشایار راد، امید روحانی، شهین تسلیمی و حمید لولایی در این سریال بازی دارند.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه كنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن44081039 تماس بگیرند ./ي2

برچسب ها: دزد ، پلیس ، فرهنگسرا ، فردوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار