دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور، از اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران به مسابقات پارآسیایی کره جنوبی خبر داد.

 

محمد پور مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: 30 نفر از بازیکنان منتخب قهرمانی کشور انتخاب و از 45 روز دیگر اردوی تدارکاتی آنان آغاز خواهد شد.

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور افزود: هم اکنون برنامه ریزی کامل برای تیم ملی بزرگسالان انجام و برنامه های بدن سازی، تمرینی و دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی مشخص شده است.

محمد پور مقدم ، به برنامه های تیم ملی زیر 23 ساله های کشور اشاره کرد و گفت: برای تیم ملی زیر23 ساله ها حدود 40 نفر از بازیکنان مستعد کشور از سوی کارشناسان مجرب این رشته ورزشی شناسایی و دعوت شدند.

به گفته وی: تیم ملی زیر 23 ساله نیز خود را خود را برای مسابقات جام جهانی که زمان و مکان قطعی آنان تا دوماه آینده اعلام خواهد شد، آماده می کند.

وی افزود: اردوهای مقطعی تیم ملی بزودی آغاز و در پایان هر مرحله از اردو چند بازیکن کنار گذاشته خواهند شد و در نهایت تیم ملی با 12 بازیکن به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچرجانبازان و معلولان باشگاههای کشور ازروز جمعه با رقابت چهار تیم شهرداری رینه آمل، ایثار قم، مخابرات اصفهان و هیئت خوزستان دوره ای در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل در حال برگزاری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.