خبرنگار شبکه الجزيره تصريح کرد داستان اعتراف پترائوس آنطور نيست که مي‌گويند؛ او خودش اعتراف نکرده بلکه اف بي آي مچش را گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، فادي منصور خبرنگار الجزيره گفت: خبر استعفاي ديويد پترائوس  به نوعي همه را در پايتخت  غافلگير و شوکه کرد.
فادي منصور گفت : البته هنوز ابهام هاي زيادي درباره روايت مربوط به روابط نامشروع پترائوس وجود دارد واين عمليات شبيه به فيلمهاي پليسي و جنايي است بگونه اي که گفته شده است پترائوس رئيس سازمان سيا روابط عاطفي خارج از چارچوب ازدواج خود داشته است. اين درحالي است که گفته مي شود  دفتر تحقيقات فدرال (اف‌بي‌اي) به طور تصادفي  به علائم و نشانه هايي دست يافته مبني بر اينکه پترائوس با يک نويسنده که  در حال نوشتن زندگينامه او بوده؛ ارتباط داشته است.
خبرنگار الجزيره افزود : اين نويسنده زن به نام پائولا پرادول عملا تلاش کرده است به شيوه هاي نامناسب و  نادرست  به اطلاعاتي از پترائوس دست پيدا کند .
 اين درحالي است که  اف‌بي‌آي در تلاش است تا بفهمد آيا اين زن به اطلاعات محرمانه دست يافته است يا خير . همه مطالبي که تا کنون درباره ارتباط ميان پترائوس و اين زن منتشر شده چيزهايي است که از طريق مقامات کاخ سفيد يا مسئولان کنگره  به نشريات درز کرده است و دفتر تحقيقات فدرال آمريکا رسما چيزي در اين باره منتشر نکرده است . فادي منصور گفت : همگي مسئولان البته بر اين نکته توافق نظر دارند که ميان پترائوس و پائولا رابطه وجود داشته است اما اينکه آيا اين رابطه ادامه داشته يا قبلا متوقف شده بود ؛ اظهار نظر نکرده اند .
نکته دوم اينکه اف بي آي از پترائوس تحقيق و بازجويي به عمل نياورده است و اين اطلاعات از سوي منابع رسمي تاييد نشده است  و همگان منتظر اخبار تکميلي هستند .
برچسب ها: الجزیره ، پترائوس ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار