نوشاد عالمیان باا کسب یک پیروزی ارزشمند در مسابقات زیر 21 سال های تورجهانی لهستان به جمع 8 بازیکن برتر راه یافت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات تورجهانی لهستان در رده سنی زیر 21 سال، با کسب دومین پیروزی نوشاد عالمیان در دور دوم مرحله حذفی پیگیری شد. نماینده مقابل ریکاردو والتر با رنکینگ جهانی 39 از آلمان رفت و با پیروزی 3 بر یک موفق شد خود را به یک چهارم نهایی برساند.

در این بازی نوشاد عالمیان ابتدا گیم نخست را به حریف واگذار کرد اما در 3 گیم باقی مانده موفق شد با پیروزی حریف را مغلوب کند و  از دور رقابتها کنار بزند. چپ دست استثنائی کشورمان، فردا 20 آبان ماه باید بار دیگر به مصاف عمر عصار رقیب دیرینه خود برود. عالمیان در رقابتهای تور جهانی آلمان که هفته گذشته برگزار شده بود با شکست عمر عصار کاپ قهرمانی رقابتهای زیر 21 سال را بالای سر برده بود.

رقابتهای تور جهانی لهستان:

 صعود مقتدرانه نوشاد عالمیان در رقابتهای بزرگسالان

 نوشاد عالمیان در دومین دیدار خود در رقابتهای بزرگسالان تور جهانی تنیس روی میز لهستان، به پیروزی رسید و به مرحله بعد صعود کرد. 

  در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای تنیس روی میز تور جهانی لهستان و در گروه سنی بزرگسالان، امشب  نوشاد عالمیان به مصاف  کایتو فوجی موتو از ژاپن رفت  و موفق شد با نتیجه 4 بر یک حریف خود را مغلوب و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کند.

  نوشاد عالمیان در اولین بازی خود در این گروه سنی، بعد از ظهر امروز برای رسیدن به جمع 32 بازیکن برتر، سیر یوسک  از جمهوری چک را با نتیجه 4 بر 2 شکست داده  بود. شایان ذکر است در گروه سنی زیر 21 سال هم نوشاد عالمیان موفق به راهیابی به مرحله یک چهلرم نهایی شد. /با
برچسب ها: نوشاد ، لهستان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار